eFashion

Bouw een Digitale Audience Strategie met de bezoekers van je fysieke fashion-winkels

15:55 30 minutes presentation Studio
Arjan ter Huurne Maxlead

Dagelijks lopen vele klanten je fysieke winkels binnen en vinden er veel aankopen plaats. Als je er in slaagt om deze klanten zich digitaal te laten identificeren, kun je deze omzetten in digitale doelgroepen. Cruciaal voor het meten van ROPO effecten, het optimaliseren van je campagnes en het begrijpen van gedrag op je website. Aan de hand van cases van grote Retail spelers laat Maxlead zien hoe een Digitale Audience strategie leidt tot succes voor Omnichannel businesses.

Arjan ter Huurne

Arjan ter Huurne

Maxlead

Arjan is als Xoogler (ex-Google medewerker) al een tijdje bezig met Digital Marketing op het hoogste niveau. Bij Maxlead adviseert hij top klanten op gebied van strategie voor Paid & Organic Search, Programmatic Display, Video, Social en Technologie & Data. Arjan is directielid bij Maxlead, met een focus op Innovatie & Business Development.

Gelijktijdige sessies