eFashion

Van webshop naar merkgeorienteerde aanpak

16:30 30 minutes presentation NL Studio
Bart Hoortje Bamigo

Bamigo wist zich binnen slechts 4 jaar op de kaart te zetten als marktleider van duurzaam ondergoed, gemaakt van bamboe. Met een miljoenen omzet, een zeer trouw klantenbestand en een extreem laag retour percentage heeft Bamigo alles in huis om de komende jaren ambitieus verder te groeien. Tot voor kort lag de focus bij Bamigo grotendeels op de webshop en in mindere mate op het merk. Onder leiding van Bart Hoorntje heeft Bamigo een koerswijziging doorgevoerd en komt de focus nu op het merk te liggen als sturende factor binnen de nieuwe strategie. Een noodzakelijk stap om ook de internationale ambities van Bamigo te realiseren.

Tijdens deze interview-sessie horen we van CEO Bart over de uitdagingen, verrassingen en leermomenten die hebben geleid tot het huidige succes van Bamigo. Hij gaat ook in op de strategische keuzes voor komend jaar waarbij een sterke merk georiënteerde aanpak centraal staat.

Bart Hoortje

Bart Hoortje

Bamigo

Bart Hoorntje startte zijn carrière bij TomTom. Daar was hij verantwoordelijk voor de sales in de UK. Daarna werkte hij als Sales Director en vervolgens als Managing Director voor het distributie bedrijf Now-Mobile met klanten zoals Fitbit. Sinds juli 2018 heeft hij als CEO van Bamigo de verantwoordelijkheid op zich genomen om Bamigo verder te laten groeien en een uitbreiding binnen Europa te realiseren.

 

Gelijktijdige sessies