eFashion

Retouren en achteraf betalen: partners in profit!

11:40 30 minutes presentation IJ zaal
Remko Best AfterPayJeroen Lausberg AfterPay

Iedere webwinkel heeft ermee te maken: retouren. Met name in de fashionindustrie ligt het retourpercentage hoog. Vorig jaar deelden we inzichten over hoe je retourbeleid kan helpen met het verhogen van je conversie. Hoe kun je retouren nog beter inzetten om de optimale customer journey te creëren voor je klanten? En hoe gaat AfterPay hiermee om? We delen het graag met je!

Remko Best

Remko Best

AfterPay

Remko draait al een tijdje mee in de wereld van payments en heeft een voorliefde voor sales. Sinds begin 2019 geeft hij bij AfterPay leiding aan alle internationale salesteams.

Jeroen Lausberg

Jeroen Lausberg

AfterPay

Jeroen is marketeer in hart en nieren en gek op e-commerce. Vanuit data driven marketing vertaalt hij consumer insights naar betere klantbeleving en marketingcampagnes. Sinds 2017 is hij bij AfterPay werkzaam als Brand Manager.

Gelijktijdige sessies