eFinancials

Innovatieve service: hoe ga je met je tijd mee?

14:55 30 minutes presentation Studio
Jim Groot Knab

Vanaf de start van Knab staan groei en het op peil houden van een uitstekende dienstverlening hoog op de agenda. Jim houdt zich bezig met procesoptimalisatie en de strategie voor klantinteractie en kanaalsturing. Tijdens Emerce Finance vertelt Jim over zijn visie op klanttevredenheid, het beantwoorden van klantwensen en het voeren van een kanaalstrategie. Daarnaast laat hij de laatste innovaties zien, waaronder het messaging (geïdentificeerde chat) kanaal, de bouw van een chatbot en hun pilot m.b.t. speech analytics.

Jim Groot

Jim Groot

Knab

Jim Groot is Manager Service bij Knab. Knab staat bekend als jonge innovatieve online bank met een uitstekende Service. Als onderdeel van de Servicedesk heeft Jim de afgelopen 6,5 jaar de evolutie van service in de financiële sector van dichtbij meegemaakt. Jim is trots op de constante NPS van 45 en het winnen van de Opiness award voor beste service onder banken in de afgelopen 3 jaar.

Gelijktijdige sessies