eFinancials

Roboadvies: van adverteren naar assisteren en adviseren

16:30 30 minutes Studio
Marja Silvertant Aiden

De huidige staat van online financieel dienstverlening is armoedig. Banken, verzekeraars, hypotheekverstrekkers en pensioenfondsen weten slecht om te gaan met de stijgende verwachting van consumenten en komen vaak niet verder dan het etaleren van hun producten. Om in de toekomst relevant en onderscheidend te blijven moet het roer om: van adverteren naar assisteren en adviseren. Met de techniek van nu kunnen vernieuwende, onderscheidende en vruchtbare bedieningsconcepten worden gerealiseerd, met persoonlijkheid, transparantie en gemak in de kern.

Marja Silvertant

Marja Silvertant

Aiden

Marja Silvertant is geen fan van Amazon. Daarnaast is ze oprichter en CEO van roboadvies startup Feli/Aiden. Vanuit haar visie op e-commerce moedigt Marja financieel dienstverleners aan om hun focus te verleggen van adverteren naar assisteren en adviseren. Zet je klant in plaats van je product centraal, en blijf relevant in de 2020s.

Gelijktijdige sessies