eFinancials

Het gaat nooit om betalen…

10:35 30 minutes presentation Grote zaal

… en toch is een goede betaalflow cruciaal om succesvol te zijn. MyOrder is ooit begonnen als een app om biertjes te bestellen. Nu, veel innovaties verder, is het bedrijf een nieuwe weg ingeslagen en positioneert het zich als mobiliteitsplatform. In de nieuwe dienstverlening speelt betalen een ondergeschikte rol, maar toch is de betaalervaring cruciaal om deze nieuwe dienst tot een succes te maken. Arlette deelt haar visie ten aanzien van (mobiel) betalen en de lessen die zij heeft geleerd in haar weg van verzamelapp naar mobiliteitsplatform.

Arlette Broex

Arlette Broex

MyOrder

Arlette Broex heeft meer dan 15 jaar een leidende rol in innovaties in e- en m-commerce. Sinds zomer 2016 is ze als Managing Director bij MyOrder verantwoordelijk voor de transformatie van horeca-app naar mobiliteitsplatform met Mobiel Tanken als nieuwste innovatie.

In het verleden was Arlette bij Rabobank medeverantwoordelijk voor de succesvolle marktintroductie van iDEAL. En in 2011 lanceerde Arlette haar eigen mobiele betaaloplossing: èM! Payment.

Gelijktijdige sessies