eHome & Deco

Augmented Reality bij wehkamp: gimmick, echt handig of niet doen?

15:35 30 minutes presentation NL Grote zaal
Yves ter Huurne Wehkamp

Het leven van vrouwen en hun gezin elke dag een beetje mooier en makkelijker maken, dat is de missie van Wehkamp. Het online warenhuis wil klanten verrassen met een divers assortiment en mooie merken, waarbij de focus ligt op de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Én Wehkamp wil vrouwen een shopervaring bieden waar zij blij van worden! Om dit te realiseren worden er bijna dagelijks nieuwe (kleine en grote) innovaties ontwikkeld. Zo introduceerde Wehkamp in augustus Augmented Reality voor meubels in hun app. Waarom stappen ze nú in AR, hoe past dit binnen de strategie en wat hebben ze geleerd? Én what’s next?

Yves ter Huurne

Yves ter Huurne

Wehkamp

Yves is als Lead Product Manager verantwoordelijk voor alle ontwikkelingen aan de shopervaring in de App en de Mijn Omgeving van wehkamp. Hij is daarnaast nauw betrokken bij de groei van Data Science. Hiervoor werkte hij bij McKinsey en bol.com.

Gelijktijdige sessies