eHome & Deco

Hoe neuromarketing in content een verschil kan maken

11:20 30 minutes NL Meeting Room
Bas van den Beld Speak with Persuasion

“In marketing is in deze tijd veel aandacht voor ‘content’. De meeste content echter wordt gecreeerd vanuit de gedachte van de maker. Een user-driven focus is echter vaak veel efficiënter. Hierbij kan neuromarketing een grote rol spelen. Door in te spelen op de psyche van de mens, wordt content veel effectiever. In deze sessie gaat Bas, via voorbeelden, storytelling en tips, in op hoe je je content afstemt op de gebruiker. Je leert hoe content te gebruiken om te reageren op hoe het menselijk brein werkt.”

Bas van den Beld

Bas van den Beld

Speak with Persuasion

Bas van den Beld is een Online Marketing Strategist en keynote speaker en trainer. Bas is de oprichter van Stateofdigital.com en Speakwithpersuasion.comen heeft voor o.m MKB bedrijven, maar ook KLM, Roland, Zilveren Kruis en Viacom geconsult. Bas zijn doel is om anderen beter te maken in digitale marketing of spreken in het openbaar, of beide! Hij doet dit door coaching, consulting en training van marketeers.

Gelijktijdige sessies