Engage

The new rules of engagement

15:50 30 minutes presentation Studio

De adverteerwereld staat aan de vooravond van vele veranderingen – technologie biedt steeds meer nieuwe plekken en kansen om echte connecties te maken met jouw klanten en prospects – op key momenten in zijn of haar leven. Daarbij is het van belang om het gedrag van consumenten (of jouw gebruikers) op je platform te onderzoeken en begrijpen, om in te kunnen spelen op zijn/ haar gebruikersbehoeften. Dit inzicht biedt je de kans om met relevante content de klantenreis te verrijken waarmee je als adverteerder meer rendement uit jouw kunt gebruikers halen.

Marcella de Rouw

Marcella de Rouw

eBay/Marktplaats

Marcella de Rouw zoekt als Business Excellence Manager bij Marktplaats continue naar nieuwe kansen voor Marktplaats. In samenwerking met een team van data scientisten en product developers werkt zij aan het ontwikkelen van nieuwe producten en structurele samenwerkingen met adverteerders en mediabureaus, waarin klantsucces centraal staat in elke laag van de customer journey. Eerder werkte Marcella bij Microsoft waarbij zij verschillende internationale en nationale adverteerders adviseerde over het inzetten van succesvolle campagnes in het digitale landschap.

Gelijktijdige sessies