Engage

De kracht van massaal persoonlijk bereik

15:50 30 minutes presentation Grote zaal
Valentijn Bras Scoupy

Voor succesvolle marketingstrategie en -executie is klantidentificatie key. Voor fabrikanten in de FMCG is dit een grote uitdaging. SCOUPY heeft met ruim 1,9 miljoen unieke accounts, 1,2 miljoen app installaties, bijna 5 miljoen verzamelde kassabonnen en 175 miljoen verzamelde merkvoorkeuren, een unieke positie in deze branche.

Valentijn deelt zijn visie op data in FMCG. Hij neemt je mee in het belang van klantidentificatie, het inzetten en optimaliseren van data en hoe je hier rendement uit kan halen.

Valentijn Bras

Valentijn Bras

Scoupy

De afgelopen 15 jaar was Valentijn Bras succesvol betrokken bij de oprichting van meer dan 15 verschillende bedrijven, waarvan veel in de exploitatie van media en reclame. Als founder en CEO van SCOUPY, winnaar van de LOEY Starters Award, draagt hij nu bij aan klantactivatie en klantidentificatie in de FMCG. SCOUPY helpt fabrikanten en retailers shoppers te bereiken, te begrijpen en te bewegen richting een aankoop op de winkelvloer.

Gelijktijdige sessies