eRecruitment

Expert sessie marketing automation

14:20 35 minutes presentation Expo
Jeffrey Hamelink Direct ImpactVincent van de Poll Direct Impact

Zie jij jouw kandidaten al als ‘leads’? En veer je al op bij het woorden ‘nurture flow’, ‘scoring’ en ‘grading’? Marketing automation is een ideaal instrument om het schaap met 5 poten te vinden, maar wordt in de praktijk (nog) te weinig toegepast. Dit is je kans om al je uitdagingen, problemen en vragen op dit vlak voor te leggen aan onze deze experts!

Jeffrey Hamelink

Jeffrey Hamelink

Direct Impact

Jeffrey is al meer dan 12 jaar actief in e-business. Hij zag hoe het ooit begon en uitgroeide tot het fenomeen wat het tegenwoordig is. Zijn belangrijkste drive is om mensen te helpen en te inspireren om hun e-business doelen te bereiken. Jeffrey hielp bij het leggen van het fundament van de exponentiële groei van Coolblue en Bol.com. Hij bouwde veel webshops uit tot winstgevende miljarden bedrijven, door mensen het hart van de organisatie te maken, data de bron van alle beslissingen te maken en directe impact als doel te hebben. Hij vertelt nooit wat je wilt horen, maar wat je moet horen om jezelf en je bedrijf te verbeteren. Open, eerlijk, direct en met veel humor. Jeffrey heeft veel verschillende soorten bedrijfsculturen en -structuren gezien. Start-ups, scale-ups en grote bedrijven. Zowel nationaal als internationaal. Van fabrieksvloer tot directiekamer. Op deze manier leerde hij welke factoren de grootste impact en haalbaarheid hebben op het versnellen van de groei. Maar net zo belangrijk, wat zijn de meest voorkomende gemaakte fouten en valkuilen. Hij treedt op als expert op gebied van ‘marketing automation’ en helpt je verder met de vragen of problemen waar je tegen aanloopt op dit vlak.

Vincent van de Poll

Vincent van de Poll

Direct Impact

Hij noemt zichzelf een constructieve rebel en is net terug in Nederland na vijf jaar in San Francisco te hebben gewoond. Hij was onder andere medeoprichter van een technische startup in Silicon Valley. Sinds zijn tijd bij Coolblue in 2007 zette Vincent  verschillende bedrijven op verschillende continenten op. Volgens hem staat ondernemerschap voor risico nemen, wat leidt tot succes, slapeloze nachten, nieuwe ideeën en zorgt ervoor dat je geweldige mensen ontmoet. Hij daagt start-ups graag uit en zorgt ervoor dat ze hun potentieel optimaal benutten. Hij treedt op als expert op gebied van ‘marketing automation’ en helpt je verder met de vragen of problemen waar je tegen aanloopt op dit vlak.

Gelijktijdige sessies