eRecruitment

“DEFLAB. Een nieuwe boodschap pluggen; hoe offline en online samenkomen”

11:25 35 minutes Workspace
Kris Manders Ministerie van Defensie
Het Ministerie van Defensie heeft al jaren te maken met een enorme taakstelling als het gaat om de werving van technici. De uitdaging wordt met een steeds krapper wordende arbeidsmarkt steeds groter. Defensie is een goede en aansprekende werkgever voor deze doelgroep, maar zonder duidelijke positionering. Daarom heeft Defensie met DEFLAB nu een aantrekkelijk en effectief gezicht in de relevante arbeidsmarkt ontwikkeld. Met name de combinatie tussen offline communicatie (o.a. het DEFLAB event) en de online campagne, ontwikkeld met Maximum, heeft Defensie weer op de kaart gezet als topnotch werkgever voor deze doelgroep.
Kris Manders, Campagnemanager van Defensie, vertelt in deze sessie hoe deze campagne tot stand is gekomen, waarom die een uniek project is geweest voor het Ministerie van Defensie en natuurlijk wat het tot nu heeft opgeleverd.
Kris Manders

Kris Manders

Ministerie van Defensie

Kris Manders werkt als campagnemanager bij het Ministerie van Defensie. Vanuit deze functie werkt zij samen met diverse bureaus (strategie, media, online) om Defensie als merk en werkgever te positioneren. Omdat zij tevens militair is (marine officier), staat het verkondigen van niet alleen een aantrekkelijk verhaal, maar ook een eerlijk verhaal, in deze communicatie centraal.

Gelijktijdige sessies