Emerce Retail

Online only: de gedachte achter de website van V&D

11:15 30 minutes presentation Podium 6
Alexander van Slooten V&D

Wat? Is V&D terug? In september vorig jaar werd het Nederlandse retail verrast door investeerder Roland Kahn, oud HEMA topman Ronald van Zetten en Alexander van Slooten, afkomstig van Wehkamp. Deze drie retailreuzen kondigden aan dat ze V&D nieuw leven gingen inblazen – online leven, wel te verstaan. En dat terwijl de trend tegenwoordig Bricks & Clicks is. Wat is de gedachte hierachter?

Alexander van Slooten

Alexander van Slooten

V&D

Voor V&D bouwde hij ruim elf jaar ervaring op bij webwinkel Wehkamp, onder meer als Marketing Technology Director. Sinds september 2018 heeft hij zich aangesloten bij Ronald van Zetten (oud-topman HEMA) en investeerder Roland Kahn om het warenhuis online nieuw leven in te blazen. Ze richten zich op de wat oudere doelgroep, de gemiddelde Nederlander vanaf veertig jaar.

Gelijktijdige sessies