Emerce Retail

From Local to Global: Succesvolle voorbeelden van virale marketing en data collectie bij MediaMarkt

15:25 30 minutes presentation Podium 6
Fokke Lowie MediaMarkt

Hoe haal je het meest uit je digitale data collection campagnes? Hoe definieer je de KPI’s? Welke resources heb je nodig, en wat zijn de details die het verschil maken? Hoe maximaliseer je bereik en participatie? Welke kanalen kun je inschakelen, en hoe kun je het mediabudget optimaliseren? Hoe maak je je data actionable? Aan de hand van enkele concrete voorbeelden toont Fokke van MediaMarkt aan hoe je uit elke online campagne een maximaal resultaat kunt halen.

Fokke Lowie

Fokke Lowie

MediaMarkt

Na vijf jaar ervaring bij agentschappen maakte Fokke in 2016 de overstap naar bpost. Als digital marketing & communications manager maakte hij de brug tussen data en marketing bij een van de meest vooruitstrevende postale bedrijven in Europa. Die expertise nam hij later mee naar de retail, want tegenwoordig is hij aan de slag bij Mediamarkt als online marketing manager voor België en Luxemburg. Samen met zijn team is hij verantwoordelijk voor creatieve digitale campagnes en online performance marketing bij de grootste omnichannelspeler in consumentenelektronica.

Gelijktijdige sessies