Schiphol Group
Digitale leider met meer dan 15 jaar online ervaring in de luchtvaart, media en uitgeverij, zowel B2C en B2B. Sinds begin 2018 is hij verantwoordelijk voor Digital, Innovatie en Data en bij Royal Schiphol Group. Hij houdt zich bezig met de transformatie van de luchthaven. Hij is een strategische designer van digitale ecosystemen om zo te voldoen aan de snel veranderende klantbehoefte.
KLM
Wijnand de Groot is verantwoordelijk voor digital marketing, online sales en social media voor KLM wereldwijd. Hij heeft brede commerciële ervaring vanuit verschillende rollen bij KLM, waaronder marketing in binnen- en buitenland, sales, customer service en digital. In zijn huidige functie helpt hij zijn team digitale services te ontwikkelen om reizigers een nog betere ervaring te bieden en om waarde gedreven groei te bewerkstelligen: persoonlijk, relevant en data-gedreven.
CitizenM
meetings.com
With more than 20 years of experience in the travel and hospitality industry, Mr. Bas Lemmens is the Co-founder of Booking.com and has served in various roles within the European hotel business including Ebookers.com, Isango.com, Easytobook.com, Hotelchamp.com, Redigo.ru, handling global business development accounts in addition to product acquisition and revenue management. A graduate from the University of Twente in Holland with a Master in Industrial Engineering and Management Science. Now he is the CEO of Meetings.com.
“Meetings.com provides event planners and corporate buyers with the commercial might and technology-driven tools they need to save time, save money and create better events with the best Instant group rates,” said industry veteran Bas Lemmens, CEO Meetings.com. “Years ago, when we started Booking.com, the goal was easy. We wanted to bring the best hotel rates into the hands of customers. Today, at Meetings.com, we have done the same with the more complex group and event planning market.”