Travel

Marketing Technology in de luchtvaart: hoe Transavia hogere media-efficiëntie realiseert via marketingtechnologie

13:55 30 minutes presentation IJ zaal
Viktor van der Wijk Storm DigitalMatthijs Ophuijsen Transavia

Via transavia.nl boeken dagelijks duizenden mensen per dag hun vluchten, waarbij beschikbaarheid en prijs op basis van vraag en aanbod worden bepaald door de afdeling revenue management. In haar digital ecosysteem is het Transavia samen met haar partner Storm Digital gelukt om data uit dit essentiële bedrijfsproces dynamisch te koppelen aan de online mediabestedingen. Ontdek hoe tijdens deze hands-on presentatie van Storm Digital samen met Transavia.

Viktor van der Wijk

Viktor van der Wijk

Storm Digital

Viktor van der Wijk is CEO bij Storm Digital. Storm Digital is sinds maart onderdeel van Accenture Interactive. Accenture Interactive helpt klanten bij het creëren van de beste klantervaringen gedurende het hele traject van de klant. Daarmee hebben wij alles in huis wat een chief marketing officer nodig heeft om goede merk ervaringen op te bouwen.

Matthijs Ophuijsen

Matthijs Ophuijsen

Transavia

Als Campaign Specialist bij Transavia is Matthijs Ophuijsen verantwoordelijk voor de always-on acquisitiekanalen. Een continue blik op efficiënte performanceverbeteringen is nodig om ook op marketinggebied overeind te blijven in een steeds meer concurrerende markt. De load factor case is een mooi voorbeeld hoe het marketingbudget nu efficiënter wordt besteed, door interne business data aan de marketingkanalen te koppelen.

Gelijktijdige sessies