eTravel

The role of messaging in a changing customer journey.

11:50 30 minutes presentation NL Studio
Edward Dendievel FacebookJos Blok NS- International

Eduard Dendievel, Client Partner Travel van Facebook, zal samen met  Jos Blok CPO van NS International in gaan op de steeds sterkere rol van messenging apps (Messenger, Whatsapp en Instagram Direct) in het ontwikkelen van de  customer journey. Aan de hand van de praktijkcase bij NS International wordt uitgelegd hoe messenging ingezet word. Hoe bij de klant getoetst wordt waar de meeste waarde gecreëerd wordt en wat de strategie is om op te schalen naar grotere klant-groepen.experimenten binnen de bestaande organisatie.

Edward Dendievel

Edward Dendievel

Facebook

Edward Dendievel is Client Solutions Manager Travel at Facebook, where he partners with top tier partners from the travel industry on marketing automation, mobile first ideation and messaging. Before joining Facebook, he worked as a sales associate at Google, where he worked with high-performing clients across a number of industries in the Benelux and French markets. 

Jos Blok

Jos Blok

NS- International

Jos Blok is een zelfstandig e-commerce professional, gedreven om continue te innoveren samen met de organisatie waarin hij werkzaam is. Door de implementatie van Agile teams in business en IT met veel aandacht voor service design middels lean-start-up en design thinking technieken. Hij was een van de pioniers in internet sales sinds 1996. Hij heeft  ervaring opgedaan in diverse bedrijven van Start-up’s, Corporate’s tot en met NGO’s.

Gelijktijdige sessies