De volgende sponsors ondersteunen eTravel 2017

Silver sponsors

Amadeus is a leading provider of technology solutions and services for the entire ecosystem: airlines, airports and ground handlers, car rental agencies, corporations, hotels and event venues, insurance providers (to name a few). Amadeus is working with customers, partners and industry players to shape the future of travel and make the world more connected, efficient and rewarding for travellers. In 2013, Travel Audience was acquired by Amadeus increasing its presence in the area of online targeted advertising for the travel industry.www.travelaudience.com www.benelux.amadeus.com
Netprofiler is een toonaangevend online marketing bureau gespecialiseerd in digital analytics. Wij halen insights uit alle digitale data om de ROI van online marketing campagnes van onze klanten continu te verbeteren. Hierbij kijken wij voortdurend naar de samenhang tussen digital analytics, user experience en traffic optimization. Dit doen we altijd vanuit onze filosofie ‘meten is weten’ en ‘weten is de basis voor verbeteren’. Wij meten en analyseren met oog voor resultaat. En dat werkt!
Webpower is een wereldwijd bekende speler op het gebied van marketing automation. Door het samenstellen en segmenteren van verschillende databronnen helpt onze software je beter inzicht te krijgen in je klanten, je boodschap te personaliseren en op het juiste moment via het gewenste kanaal te verspreiden. Daarvoor maken we gebruik van: dynamische e-mails, pushberichten, sms, sociale media en je eigen website. Een goede aanpak levert een verhoging van rendement en klanttevredenheid tot wel 50%
SiteSpect biedt een unieke en gepatenteerde oplossing voor het testen en targeten van uw bezoekers. Met SiteSpect vindt u de optimale dialoog met uw klanten en geeft u de gelegenheid om alle aspecten van uw website, mobiele site en apps te optimaliseren. Site-optimalisatie mag nooit een compromis zijn. Daarom neemt onze technologie de beperkingen van traditionele testoplossingen weg. Testen worden sneller uitgevoerd zonder implementatie-hindernissen. Maak uw website sneller zonder bijwerkingen van techniek en zie sneller de resultaten.
Copernica is krachtige marketing software voor e-mailmarketing, webpagina's, mobile en automatische campagnes. Steeds meer bedrijven zetten Copernica Marketing Software in voor het genereren van leads en het informeren van hun relaties. Meer dan 5.000 gebruikers vertrouwen dagelijks op de succesvolle werking van Copernica Marketing Software.
PI marketing = Performance Driven Database Marketing: Meer resultaat door het datagestuurd optimaliseren van uw klantcommunicatie. Wij zijn gespecialiseerd in e-mail-, content- en zoekmachine marketing. Samen selecteren we een combinatie van deze ingrediënten om uw bedrijfsresultaat structureel te verbeteren. PI Marketing is resultaatgedreven, ontzorgt uw organisatie en levert inzicht. Monitoring via real-time dashboards en heldere rapportages zorgen voor inzicht, focus en resultaatgedrevenheid binnen zowel onze organisatie als bij onze opdrachtgevers.
Booming helpt haar klanten bij het realiseren van meer online bezoekers en meer rendement en conversie uit deze bezoekers. Concreet zorgen we bijvoorbeeld voor de optimalisatie van google vindbaarheid en conversie-funnels. Meer winstgevende contacten met voor u relevante doelgroepen. Booming neemt werk uit handen en biedt het specialisme en de aandacht om online optimalisaties structureel op te pakken en in te richten. Dat geeft peace of mind. Weten dat je met de juiste dingen bezig bent.
EMERCE JOBS is het meest complete jobboard voor functies zoals online marketeer, e-commerce consultant, projectleider internet, designer, business developer, account manager nieuwe media. De jobboard voor interactieve jobs in business, marketing en technologie. Voor de beste banen in nieuwe media.

Partners

Netprofiler is een toonaangevend online marketing bureau gespecialiseerd in digital analytics. Wij halen insights uit alle digitale data om de ROI van online marketing campagnes van onze klanten continu te verbeteren. Hierbij kijken wij voortdurend naar de samenhang tussen digital analytics, user experience en traffic optimization. Dit doen we altijd vanuit onze filosofie ‘meten is weten’ en ‘weten is de basis voor verbeteren’. Wij meten en analyseren met oog voor resultaat. En dat werkt!