B2B Digital

De digitale transformatie van Kruitbosch: Van product naar klant centraal

10:40 30 minutes presentation Zaal 3
Katinka Wijnalda Kruitbosch – Cortina

De fietsbranche is de laatste jaren enorm aan verandering onderhevig. Nieuwe partijen betreden de markt, fabrikanten communiceren steeds vaker rechtstreeks met de consument en de distributieketen verandert. Om te kunnen blijven voldoen aan de behoefte van de klant gaat Kruitbosch mee in deze veranderingen. Graag laten we jullie zien hoe we van productgericht werken naar klantgericht werken zijn gegaan en de (digitale) transformatie die we daarmee hebben doorgemaakt.

Katinka Wijnalda

Katinka Wijnalda

Kruitbosch – Cortina

Katinka werkt sinds drie jaar voor Kruitbosch als Online Marketeer waarbij ze zich met name richt op de eigen fietsmerken Cortina en Alpina, maar ook grote online dealers ondersteunt met hun marketing vraagstukken. Met haar brede kennis en ervaring laat zij Kruitbosch verder groeien door de klantreis centraal te stellen. Daarnaast is zij één van de drijvende krachten achter de recent volledig nieuw gelanceerde dealer portal.

Gelijktijdige sessies