B2B Digital

Een nieuwe D2B2C capability lanceren in meerdere landen: zo pakt Philips dat aan

14:20 30 minutes presentation Zaal 2
Tiemen Ruit Philips

De oplossingen waarmee Philips tandartsen, verloskundigen en verzekeraars mee bedient is aan vernieuwing toe. De komende twee jaar werkt het bedrijf aan een nieuw e-commerce landschap, dat uitgerold wordt in meerdere landen voor meerdere bedrijfsonderdelen. Hoe pak je een transformatieproject van deze omvang aan? Waar start je? Hoe zorg je dat je de juiste keuzes maakt als de mogelijkheden legio zijn en de druk enorm hoog is? Tiemen Ruit, Global D2B2C Value Stream Lead neemt je mee achter de schermen bij Philips. 

Tiemen Ruit

Tiemen Ruit

Philips

Tiemen Ruit (32) is de Global D2B2C Value Stream Lead van Philips Digital Marketing & e-Commerce. Tiemen is resultaat gericht, heeft oog voor mensen, weet wat de wensen zijn van zijn stakeholders en hoe hij ze met elkaar kan verbinden. Zijn doel is om samen met zijn team oplossingen te maken die het verschil maken voor de klant, de markten kunnen groeien en de doelen van het bedrijf worden gerealiseerd.

In zijn rol hij verantwoordelijk voor de Digital Marketing en eCommerce solutions voor D2B2C. Het is zijn doel om samen met de bedrijfsonderdelen en markten gestandaardiseerde oplossingen te ontwikkelen die door meerdere markten en meerdere bedrijfsonderdelen gebruikt worden. En om dit te doen op basis van concrete klant inzichten en business cases.

Gelijktijdige sessies