B2B Digital

Het bouwen van een waardenetwerk. Staat het product of het huisdier centraal?

14:20 30 minutes presentation Zaal 1
Marlou Mulders Prins Petfoods

Prins maakte in 2000 als productiebedrijf de bewuste keuze om van een productgerichte in een consumentgerichte organisatie te veranderen. Marlou neemt ons tijdens haar presentatie graag mee in die omslag. Ze laat zien hoe Prins de klant centraal stelt, welk waardenetwerk van partners en eigen labels het bedrijf de afgelopen jaren heeft opgebouwd en hoe het omgaat met mogelijke kanaalconflicten bij het opzetten van dit netwerk. Het uiteindelijke doel: de consument zo goed mogelijk bedienen. Niet alleen met producten, maar ook met diverse educatieve diensten en zelfs een eigen Experience Center.

Marlou Mulders

Marlou Mulders

Prins Petfoods

Marlou Mulders is commercial director bij Prins Petfoods, een Nederlands familiebedrijf dat 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen levert aan onder meer dierenspeciaalzaken, tuincentra, fokkers, asielen en pensions. Prins is zowel in Nederland als in het buitenland actief. De kwaliteitsproducten van het bedrijf zijn hier onder meer te vinden bij Welkoop, Pets Place en Intratuin. Marlou werkt ruim elf jaar voor Prins. Ze heeft een passie voor dieren en is specialist op het gebied van marketing, branding en sales in de petfoodbranche.

Gelijktijdige sessies