B2B Digital

Hoe de grootste uitdagingen in B2B e-commerce getransformeerd kunnen worden in kansen.

13:45 30 minutes presentation Zaal 1
Stefan van Opstal Tweakwise

Voor B2B webshops is het uitdagend om een goede klantreis te kunnen bieden om het (vaak enorme) assortiment te kunnen ontdekken. Daarbij zijn er vaak klant specifieke afspraken waar rekening mee gehouden moet worden.

Impact maken op conversiegroei doe je door het optimaliseren van online schapindelingen. Ook binnen B2B is het van belang om verschillende klantreizen binnen het product discovery proces te kunnen faciliteren.

Stefan vertelt hoe je grote impact op je omzet kunt maken, met een korte time-to-market.

Stefan van Opstal

Stefan van Opstal

Tweakwise

Stefan is Managing Director en co-Founder van Tweakwise.com, een Europese marktleider op het gebied van product discovery SaaS technologie. Met haar Omnichannel Merchandising Orchestration Suite bedient Tweakwise nagenoeg de volledige top van de Nederlandse e-commerce. Vóór de oprichting van Tweakwise heeft Stefan veel ervaring opgedaan bij o.a. De Bijenkorf, HP, Hans Anders en Sligro.

Gelijktijdige sessies