B2B Digital

Hoe definieer je succes van een e-commerce transitie binnen een traditionele B2B markt

11:40 30 minutes presentation Zaal 2
Maarten Snijder voestalpine Track Solutions Netherlands

E-commerce implementaties in de B2B markt worden vaak vergeleken met behaalde successen in B2C. Maar is deze vergelijking wel juist? Na een aantal jaren intensief beurzen bijwonen, experts raadplegen en gewoon ouderwetse ervaring, is mijn conclusie dat B2B e-commerce succes een fundamenteel ander beest is. De vraag blijft dus: hoe definieer je succes binnen een zeer traditionele markt? In deze sessie deel ik graag mijn learnings met jullie.

Maarten Snijder

Maarten Snijder

voestalpine Track Solutions Netherlands

Maarten is bijna 4 jaar in dienst bij voestalpine en heeft expliciet de opdracht gekregen om het bedrijf mee te nemen naar de 21e eeuw. Inmiddels is de webshop een paar jaar actief en begrip geworden in de spoorbranche voor klanten, leveranciers, collega’s en zelfs fans van het spoor.

Gelijktijdige sessies