B2B Digital

Manutan: van “Tuut tuut dat is snel” naar “All you need. With Love”. Hoe een oer-Hollands postorderbedrijf zichzelf opnieuw uitvond

30 minutes presentation
Ramon Kok ManutanAlbert van der Zwan Manutan

Meer informatie volgt…

Ramon Kok

Ramon Kok

Manutan

Ramon Kok leidt al zo’n 25 jaar commerciële teams en handelsbedrijven in hoog-concurrerende B2B-markten. De afgelopen vijf jaar heeft hij zich o.a. beziggehouden met de transitie van Manutan naar een sterke digitale speler in de markt. Zijn ruime ervaring in een internationale omgeving is hem goed van pas gekomen in de transformatie van een van oorsprong oer-Hollandse onderneming binnen een Europese groep met Franse roots.  

Albert van der Zwan

Albert van der Zwan

Manutan

Albert van der Zwan leidt al zo’n 20 jaar marketing en digitale team binnen de E-commerce, Financiële dienstverlening en IT sector. In zijn werkervaring speelt digitale transformatie en het creëren van een ultieme klantervaring altijd een centrale rol. Binnen Manutan is hij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een unieke customer journey, waarin naast digitalisering, data ook de samenwerking met sales een belangrijke rol speelt.