B2B Digital

Van een B2B Portal naar een Branded Shopping Experience. Een Strategisch Framework.

14:55 30 minutes presentation Zaal 2
Jaap van Oort Wunderman Thompson

De meeste B2B Ecommerce Portals zijn louter ingericht als een los kanaal voor het afhandelen van orders. Het zou juist gezien moeten worden als een integraal onderdeel van de merkbeleveing, waar bij inspiratie en aankoop hand-in-hand gaan om een gepersonliseerde shopping experience te bieden. Content, Commerce en Customer Service gaan hierbij hand-in-hand. In deze presentatie gaat Jaap van Oort, Strategy Director bij Wunderman Thompson, in op een Strategisch Framework om de stap te gaan maken van “just ordering” naar “branded shopping experiences”.

Jaap van Oort

Jaap van Oort

Wunderman Thompson

aap van Oort is experienced in developing effective digital strategies for large and medium organizations. Known to build bridges because of a very thorough knowledge of marketing, technology, user experience and branding.

Jaap is working at Wunderman Thompson as Strategy Director in the domain of Customer Experience Management & Commerce.

Gelijktijdige sessies