Conversion & Analytics

Hoe krijg ik collega’s enthousiast om te werken aan experimenten?

11:35 30 minutes Studio
Joshua Kreuger DPG media

Ongemakkelijk, maar waar: onze iteratieve manier van werken als conversiespecialisten kan behoorlijk irritant zijn voor onze directe collega’s. Het kan ze zelfs tegenhouden om met je te willen werken. Tot ziens, experimenteer-cultuur. In deze sessie deel ik hoe we bij DPG media beter zijn gaan samenwerken met collega’s van UX-design, dev en business door te experimenteren in optimalisatiethema’s en te denken in extreme oplossingen.

Joshua Kreuger

Joshua Kreuger

DPG media

Joshua is bij DPG media verantwoordelijk voor het experimentation-programma van de circulation afdeling (abonnementenwerving en -behoud) van 56 toonaangevende Nederlandse en Belgische dagbladen en magazines waaronder Volkskrant, AD, Donald Duck en zijn jeugdfavoriet Autoweek. Joshua wil zijn experimentation-collega’s te inspireren om te werken als ware data detectives om samen met product team collega’s tot de meest effectieve oplossingen te komen. Bij circulation worden jaarlijks meer dan 300 experimenten gedaan.

Gelijktijdige sessies