Conversion

Over Conversion

Culture of experimentation
Hoe optimaliseer je de conversie ratio van jouw online platform? Emerce Conversion geeft je met experts en ervaren marketing professionals de nieuwste CRO inzichten, personalisatie tactieken, persuasive cases, grootste mislukkingen en duidelijke how-to’s voor overtuigende experimenten en data-driven growth.

Oneindig optimaliseren
Hoe organiseer je in je organisatie een team en cultuur van growth hacking, experimentation en continu optimaliseren? Hoe stuur je bezoekers met personalisatie en psychologie over tot actie? Hoe haal je het maximale resultaat uit je website of e-commerce omgeving? Wat zijn grove fouten en in het oog springende conversie tactieken van dit jaar? Emerce Conversion is je must-have update over de trends en praktijklessen in CRO strategy, experimentation, personalisation, persuasive techniques, consumer psychology en growth hacking.

Ontmoet online vakgenoten
Voeg je bij de groep ambitieuze professionals en beslissers verantwoordelijk voor de conversie op online platforms en e-commerce websites. Dit zijn (online) marketeers, e-commerce managers, site owners, online & media-exploitanten, CRO -experts, content specialisten, product-, category managers, marketingmanagers, web designers, interaction designers, search experts, online consultants.

Emerce
Emerce is al sinds 1998 het belangrijkste multimediale platform voor beslissers die opereren op het snijvlak van digitale marketing, media en e-business. Emerce loopt voorop in het signaleren van opkomende technologieën en vernieuwende bedrijfsconcepten.