Conversion

Over Emerce Conversion

Waardevolle kennisupdate
Hoe organiseer je in je organisatie een team en cultuur van growth hacking, experimentation en continu optimaliseren? Hoe zet je bezoekers met personalisatie en psychologie aan tot actie? En hoe gaat je UX en conversiestrategie een level verder met neuromarketing? Emerce Conversion is het moment voor een waardevolle kennisupdate over de trends en praktijklessen in CRO strategy, program management, neuromarketing, machine learning, AI & data, experimentation, personalisation, persuasive techniques, customer engagement en growth hacking..

De key tot conversie
Culture eats strategy for breakfast. Oftewel: een strategisch meerjarenplan voor je CRO is een goede start, maar hoe zorg je dat marketing, IT en C-level deze ook omarmen? Hoe gaan inzichten uit neuromarketing, AI en data analytics je keuzes, kracht bij zetten? Wat zijn de tactieken om personalisatie echt te laten werken, waardoor veelbelovende concepten niet op de plank blijven liggen? Krijg de sleutel tot succes, van internationale thought leaders en voorlopers in conversion. 

Ontmoet online vakgenoten
Voeg je bij de groep ambitieuze professionals en beslissers, verantwoordelijk voor de conversie op online platforms en e-commerce websites. Dit zijn (online) marketeers, e-commerce managers, site owners, online & media-exploitanten, CRO -experts, content specialisten, product-, category managers, marketingmanagers, web designers, interaction designers, search experts, online consultants.

Emerce
Emerce is al sinds 1998 het belangrijkste multimediale platform voor beslissers die opereren op het snijvlak van digitale marketing, media en e-business. Emerce loopt voorop in het signaleren van opkomende technologie├źn en vernieuwende bedrijfsconcepten.