Conversion

Programma

Culture of experimentation: iedereen heeft het erover, wil het graag, zegt dat hij het al doet, twijfelt of hij er wel goed in is, en alleen de enkelen die het al echt doen weten hoe enerverend het is, en hoeveel er nog te experimenteren valt.

Op Emerce Conversion hoor je welke stappen je op bedrijfs-, technisch en menselijk vlak moet nemen om te groeien naar een volwassen en echt succesvolle ‘culture of experimentation’.

Je gaat naar huis met de laatste conversie-optimalisatie insights en concrete tips over persuasive copywriting. Daarnaast hoor je hoe je CRO organiseert binnen je team en leer je meer over de nieuwste ontwikkelingen zoals AI, voice en hyperpersonalisatie.

Check snel het hele programma!

Zalen
Grote Zaal
IJ zaal
Studio
09:00 :30 10:00 :30 11:00 :30 12:00 :30 13:00 :30 14:00 :30 15:00 :30 16:00 :30 17:00 :30
Grote Zaal
09:15
09:15 - 09:30Opening Martin van KranenburgOnlinebeinvloeden.nl
09:30
09:30 - 10:00From 1 CRO team to the whole company embracing CROHow to drive growth?
10:05
10:05 - 10:35The latest trends in UX to improve the customer experience on mobileGoogle
10:40
10:40 - 11:10Session by our partner
Sponsored
11:10
11:10 - 11:40Koffiepauze
11:40
11:40 - 12:10Session by our partner
Sponsored
12:15
12:15 - 12:45Help! My Mobile Conversion Rate SucksOptimise Or Die
12:45
12:45 - 13:45Lunch
13:45
13:45 - 14:15One neat trick to run better experiments: the sample ratio mismatch checkBooking.com
14:20
14:20 - 14:50Changing the Bank by DesignABN AMRO
14:55
14:55 - 15:25Session by our partner
Sponsored
15:25
15:25 - 15:55Koffiepauze
15:55
15:55 - 16:25Spice up your CRO program with Growth Hacking!Centraal Beheer
16:30
16:30 - 17:00CRO RoastOnlinebeinvloeden.nlbol.com
17:00
17:00 - 18:00Borrel
IJ zaal
10:05
10:05 - 10:35Transavia: op weg naar een persoonlijke en relevante klantervaringTransavia
10:40
10:40 - 11:10Mapping your customer journey to unlock growthAdRoll
Sponsored
11:10
11:10 - 11:40Koffiepauze
11:40
11:40 - 12:10The Future of the Digital Customer Experience: CX Goals and Best PracticesAB Tasty
Sponsored
12:45
12:45 - 13:45Lunch
14:20
14:20 - 14:50Become more personal and relevant by (really) using non-personal dataSchiphol Group
14:55
14:55 - 15:25How machine learning can help you choose the best wineQuantcastQuantcast
Sponsored
15:25
15:25 - 15:55Koffiepauze
15:55
15:55 - 16:25The Subtle CRO Art Of Not Giving A F*CKNU.nl
17:00
17:00 - 18:00Borrel
Studio
10:05
10:05 - 10:35Optimize your optimization programVodafoneZiggo
10:40
10:40 - 11:10Session by our partner
Sponsored
11:10
11:10 - 11:40Koffiepauze
11:40
11:40 - 12:10Personaliseren kun je leren. 2 succes cases laten je zien hoe jij dit morgen ...Storm Digital | Part of Accenture InteractiveStorm Digital | Part of Accenture Interactive
Sponsored
12:45
12:45 - 13:45Lunch
14:20
14:20 - 14:5025 psychologische overtuigingstechnieken die werken op iedere website!Online Overtuigen
14:55
14:55 - 15:25Session by our partner
Sponsored
15:25
15:25 - 15:55Koffiepauze
15:55
15:55 - 16:25KWBN: met een app goed voorbereid op weg naar Via GladiolaKoninklijke Wandel Bond Nederland
17:00
17:00 - 18:00Borrel