Conversion

Transavia: op weg naar een persoonlijke en relevante klantervaring

10:05 30 minutes presentation IJ zaal
Helene Hallebeek Transavia

‘One size fits all’ is niet meer van deze tijd. De klant verwacht een website die aansluit bij zijn wensen en fase in de customer journey. Afgelopen jaren heeft Transavia geïnvesteerd in nieuwe systemen en technologieën om dit mogelijk te maken en nu is het moment daar!

De eerste stappen richting personalisatie zijn gezet. Helene laat in deze sessie experimenten zien die Transavia heeft uitgevoerd om de customer journey persoonlijker en relevanter te maken.

Helene Hallebeek

Helene Hallebeek

Transavia

In Helene haar loopbaan staan 2 dingen centraal: data en de klant. Ze begon ruim 10 jaar geleden als marktonderzoeker op het gebied van klanttevredenheid en klantervaring. Na een aantal jaar stapte ze over naar de online wereld als webanalist en vervolgens als CRO-specialist. Sinds augustus 2019 zet Helene haar experimentele skills en mindset ook in als Innovation Consultant bij het innovatieteam van Transavia.

Helene heeft zowel aan bureauzijde als klantzijde bedrijven geholpen knelpunten op de website te tackelen, met als belangrijkste doel de klant helpen online zijn doel te bereiken. Ze werkt nu ruim 2.5 jaar bij Transavia, waar ze met haar CRO-team de digitale kanalen en met name de booking flow makkelijker, transparanter en persoonlijker maakt. Zowel vorig jaar als dit jaar is ze voor meerdere CRO cases genomineerd voor de Dutch CRO Awards. In 2019 heeft ze zelfs met haar team een CRO Award gewonnen in de categorie personalisatie.

Gelijktijdige sessies