Conversion

Helene Hallebeek

Transavia

In Helene haar loopbaan staan 2 dingen centraal: data en de klant. Ze begon ruim 10 jaar geleden als marktonderzoeker op het gebied van klanttevredenheid en klantervaring. Na een aantal jaar stapte ze over naar de online wereld als webanalist en vervolgens als CRO-specialist. Sinds augustus 2019 zet Helene haar experimentele skills en mindset ook in als Innovation Consultant bij het innovatieteam van Transavia.

Helene heeft zowel aan bureauzijde als klantzijde bedrijven geholpen knelpunten op de website te tackelen, met als belangrijkste doel de klant helpen online zijn doel te bereiken. Ze werkt nu ruim 2.5 jaar bij Transavia, waar ze met haar CRO-team de digitale kanalen en met name de booking flow makkelijker, transparanter en persoonlijker maakt. Zowel vorig jaar als dit jaar is ze voor meerdere CRO cases genomineerd voor de Dutch CRO Awards. In 2019 heeft ze zelfs met haar team een CRO Award gewonnen in de categorie personalisatie.