Emerce Next

Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 7
Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk Militaire inlichtingen en veiligheidsdienst Data-analyse bij MIVD Jan Joost van Kan AtosFrom Living Labs to Smart Cities – how to get there? Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst ICT bij de AIVD Nederland digitaal veilig! Maar hoe? Nederland digitaal veilig! Maar hoe? Nederland digitaal veilig! Maar hoe? Nederland digitaal veilig! Maar hoe? Nederland digitaal veilig! Maar hoe? Nederland digitaal veilig! Maar hoe? Nederland digitaal veilig! Maar hoe? Nederland digitaal veilig! Maar hoe? Martijn aan de Wiel Nationaal Cyber Security CentrumWhat Temptation Island can teach you about operationalizing microservices What Temptation Island can teach you about operationalizing microservices What Temptation Island can teach you about operationalizing microservices What Temptation Island can teach you about operationalizing microservices Timo Willemsen RTLI-Ecosysteem als toekomst voor digitale en wendbare overheid Araaf Razab-Sekh I-Interim RijkHow AI can improve people’s life Dario Raffaele AccentureHow corporates embrace the future How corporates embrace the future How corporates embrace the future How corporates embrace the future Julia Jansen Schoonhoven The Talent InstituteLiline Arends The Talent InstituteGrowth Hacking as a mindset Growth Hacking as a mindset Growth hacking as a mindset Growth hacking as a mindset Simone Lentjes The Talent InstituteTom Kollee The Talent InstituteRotate to the new whilst playing with Lego Rotate to the new whilst playing with Lego Florentine Lanting – Voorneman AccentureVisualisation and Agile Leadership – how they go hand in hand Visualisation and Agile Leadership – how they go hand in hand Patrick van Vreeswijk AccentureSafer skies, happy engineers. How mixed reality is changing the future of Aviation Safer skies, happy engineers. How mixed reality is changing the future of Aviation A new kind of celestial conquest. Nurturing a new generation of space farmers A new kind of celestial conquest. Nurturing a new generation of space farmers Guido Baratta AccentureOn-Chain Identities – Holy Grail or Orwellian Nightmare? On-Chain Identities – Holy Grail or Orwellian Nightmare? Eduardo Leegwater Simões AtosCould an AI become my Digital best friend? Could an AI become my Digital best friend? Could an AI become my Digital best friend? Michel Metselaar AtosEthics and AI Ethics and AI Ethics and AI Sjoerd Rieske AtosCustomer Journey from a data perspective Customer Journey from a data perspective Rashid Kazmi RTLAI powered the personalisation and content AI powered the personalisation and content Maurits van der Goes RTLModerator Moderator Rachel Wan GrowtLien Michiels FroomleSharingbox Aleksandra Dragozet Sea Going GreenGetting behind the wheel of mobility innovation and go to market strategies Jeroen van Weeren ParkmobileCommuniceren met data Communiceren met data Joost Stokman BelastingdienstRijksoverheid Growth for Good challenge Award ceremony “growth for good” Jury panel: Growth for a good cause and how to make a social impact Exclusive workshop: Growth for good PIM Laurens de Nues Magnet.meLoes Meys ParkmobileDaniel Plesa Talent.ioThe Future of Digital Disruption- How to stay ahead Roderik Hageman The Talent InstituteAccenture Emerce Opleidingen Tweakers New People Kantar TSOC Silicon Canals Tikkie: open for business Tikkie: open for business Deniz Kayapinar TikkieModerator Ingmar Bruinsma The TravelClown GroupAtos Young Capital Nu nog een Tikkie meer mogelijk Guido Berben TikkieOpen Banking & API’s Open Banking & API’s Maarten Spit ABN AMROWearables: Toekomst of gadget? Wearables: Toekomst of gadget? Sander Littooy ABN AMROThreat Intelligence for Red Teaming activities Threat Intelligence for Red Teaming activities Max Kersten ABN AMRORob Muris ABN AMROData Analytics: de sleutel tot het succes voor een online video-strategie Bart de Bruin DivimoveThe last barrier: code the coder Michiel Overeem AFAS SoftwareHoe bedien je de meest kritische tech-gebruiker Maite de Jong Persgroep Online ServicesModerator Robin Roosdorp Dagvoorzitter Talitha Muusse Blikverruimers Duurzame Jonge 100AI in media – how RTL touches the heart and mind Geoffrey van Meer RTL NederlandEtergo, and how we became known as “The Dutch Tesla on Two Wheels” Bart Jacobsz Rosier EtergoDivimove Import Auto’s – van aangifte via analytics tot verwerking Roy Maassen BelastingdienstDelius Pit BelastingdienstModerator Anouk de Jong NHL Stenden HogeschoolEen VR toekomst: hoe gaat dat er écht uit zien? Freek Teunen MedKitVREverywhere commerce –voice interfaces, autonomous warehouses, self-driving delivery Daniel Gebler PicnicDe techniek achter de eerste AR Escape Room in de wereld Erik Rave The LockdownRuud op den Kelder The LockdownKun je een live radio uitzending maken op 1 kilometer hoogte? Julien Hommes Talpa NetworkWillem Roskam Talpa NetworkDemocratization of experiences – powered by VR hoe KLM’s training innovatie zorgt voor beter bedrijfsresultaat Guido Helmerhorst WarpVRA.I. Think Before You Ink Alice Stewart 72andSunnyTobin Nageotte 72andSunnyCreating self-healing infrastructure to cut costs of renewable energy plants CityFlows: mapping the city rhythm Juanita Devis Imec City of ThingsCombining creativity and technology to build a brighter future Jip Samhoud &samhoud mediaRTL Ontwerpen met machine learning Vera van de Seyp Building a self-driving RC car Bert Jan Schrijver OpenValueSolving world problems using distributed ledger technology and Artificial Intelligence Haischel Dabian Kryha.ioDe quantumrevolutie Julia Cramer QuTechHow to find Max Verstappen in 200.000 videos within milliseconds Joanna Krajewska Media DistilleryGeert Vos Media DistilleryCamiel Verschoor Birds.aiOpen source and AI: benefit or disaster Caspar Lusink AIcompanyBlockchain voorbij de hype: data, data en nog eens data. Badreddine Tazrouti tazroutiYoung ICT Professionals The talent institute Startup amsterdam Borrel Lunch Growthtribe Talpa Waar mens en robot elkaar raken: seks, liefde en de toekomst Anne Wubbels MotsuDollsAI winter is not coming! Loulou van Ravensteijn RoboVisionDe hype drones is voorbij Mark Woortmeijer CustomdroneInnofest: Het festivalterrein als proefomgeving Anna van Nunen InnofestKeep calm and Personalise! The roadmap to scalable growth in B2B tech companies: creating a flywheel Max van den Ingh I AM POPKarTent, nog een stapje circulairder Wout Kommer KarTentA.I. for Marketing – Power Session David Arnoux Growth Tribe Growth Hacking – Power Session Regan Kirk Growth Tribe

Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk

Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk

Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk

Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk

Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk

Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk

Cyber security data transport van onveilig naar veilig netwerk

Militaire inlichtingen en veiligheidsdienst

Data-analyse bij MIVD

Jan Joost van Kan

Atos

Jan-Joost van Kan is one of the driving forces behind MyCity: the vision Atos formulated over 10 years ago for sustainable cities now and in the future. In the last decade we have had the privilege to partner with citizens, knowledge institutions, private and public organizations (in cities worldwide like Eindhoven, Málaga, Vienna, Birmingham, Bordeaux, Nice and others) and discover how their everyday challenges will help in shaping their own city of tomorrow. 

From Living Labs to Smart Cities – how to get there?

Data tells the stories of people that define a City. Our MyCity platform ties them together.

In this talk we will take a step back to reflect on the current state of smart cities (through examples), why realizing full-scale smart cities is so hard and why it is imperative we take steps towards accelerating the process through a possible solution for the predicament we are in.

Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst

ICT bij de AIVD

Nederland digitaal veilig! Maar hoe?

De digitale wereld wordt in een razend tempo steeds complexer. Mensen en bedrijven zijn daarentegen steeds afhankelijker van ICT en het internet. Voor vitale processen zoals onze financieel stelsel, onze drinkwatervoorziening, onze energiesector en onze netbeheerders en nog veel meer vergelijkbare processen brengt dit toenemende cyber risico met zich mee. Tijdens deze Round Table sessie komen jullie te weten hoe het NCSC zich op dagelijkse basis inzet, om deze en vele andere organisaties te helpen bij het beschermen van hun organisaties en processen. Samen maken wij Nederland digitaal veilig.

Nederland digitaal veilig! Maar hoe?

De digitale wereld wordt in een razend tempo steeds complexer. Mensen en bedrijven zijn daarentegen steeds afhankelijker van ICT en het internet. Voor vitale processen zoals onze financieel stelsel, onze drinkwatervoorziening, onze energiesector en onze netbeheerders en nog veel meer vergelijkbare processen brengt dit toenemende cyber risico met zich mee. Tijdens deze Round Table sessie komen jullie te weten hoe het NCSC zich op dagelijkse basis inzet, om deze en vele andere organisaties te helpen bij het beschermen van hun organisaties en processen. Samen maken wij Nederland digitaal veilig.

Nederland digitaal veilig! Maar hoe?

De digitale wereld wordt in een razend tempo steeds complexer. Mensen en bedrijven zijn daarentegen steeds afhankelijker van ICT en het internet. Voor vitale processen zoals onze financieel stelsel, onze drinkwatervoorziening, onze energiesector en onze netbeheerders en nog veel meer vergelijkbare processen brengt dit toenemende cyber risico met zich mee. Tijdens deze Round Table sessie komen jullie te weten hoe het NCSC zich op dagelijkse basis inzet, om deze en vele andere organisaties te helpen bij het beschermen van hun organisaties en processen. Samen maken wij Nederland digitaal veilig.

Nederland digitaal veilig! Maar hoe?

De digitale wereld wordt in een razend tempo steeds complexer. Mensen en bedrijven zijn daarentegen steeds afhankelijker van ICT en het internet. Voor vitale processen zoals onze financieel stelsel, onze drinkwatervoorziening, onze energiesector en onze netbeheerders en nog veel meer vergelijkbare processen brengt dit toenemende cyber risico met zich mee. Tijdens deze Round Table sessie komen jullie te weten hoe het NCSC zich op dagelijkse basis inzet, om deze en vele andere organisaties te helpen bij het beschermen van hun organisaties en processen. Samen maken wij Nederland digitaal veilig.

Nederland digitaal veilig! Maar hoe?

De digitale wereld wordt in een razend tempo steeds complexer. Mensen en bedrijven zijn daarentegen steeds afhankelijker van ICT en het internet. Voor vitale processen zoals onze financieel stelsel, onze drinkwatervoorziening, onze energiesector en onze netbeheerders en nog veel meer vergelijkbare processen brengt dit toenemende cyber risico met zich mee. Tijdens deze Round Table sessie komen jullie te weten hoe het NCSC zich op dagelijkse basis inzet, om deze en vele andere organisaties te helpen bij het beschermen van hun organisaties en processen. Samen maken wij Nederland digitaal veilig.

Nederland digitaal veilig! Maar hoe?

De digitale wereld wordt in een razend tempo steeds complexer. Mensen en bedrijven zijn daarentegen steeds afhankelijker van ICT en het internet. Voor vitale processen zoals onze financieel stelsel, onze drinkwatervoorziening, onze energiesector en onze netbeheerders en nog veel meer vergelijkbare processen brengt dit toenemende cyber risico met zich mee. Tijdens deze Round Table sessie komen jullie te weten hoe het NCSC zich op dagelijkse basis inzet, om deze en vele andere organisaties te helpen bij het beschermen van hun organisaties en processen. Samen maken wij Nederland digitaal veilig.

Nederland digitaal veilig! Maar hoe?

De digitale wereld wordt in een razend tempo steeds complexer. Mensen en bedrijven zijn daarentegen steeds afhankelijker van ICT en het internet. Voor vitale processen zoals onze financieel stelsel, onze drinkwatervoorziening, onze energiesector en onze netbeheerders en nog veel meer vergelijkbare processen brengt dit toenemende cyber risico met zich mee. Tijdens deze Round Table sessie komen jullie te weten hoe het NCSC zich op dagelijkse basis inzet, om deze en vele andere organisaties te helpen bij het beschermen van hun organisaties en processen. Samen maken wij Nederland digitaal veilig.

Nederland digitaal veilig! Maar hoe?

De digitale wereld wordt in een razend tempo steeds complexer. Mensen en bedrijven zijn daarentegen steeds afhankelijker van ICT en het internet. Voor vitale processen zoals onze financieel stelsel, onze drinkwatervoorziening, onze energiesector en onze netbeheerders en nog veel meer vergelijkbare processen brengt dit toenemende cyber risico met zich mee. Tijdens deze Round Table sessie komen jullie te weten hoe het NCSC zich op dagelijkse basis inzet, om deze en vele andere organisaties te helpen bij het beschermen van hun organisaties en processen. Samen maken wij Nederland digitaal veilig.

Martijn aan de Wiel

Martijn aan de Wiel

Nationaal Cyber Security Centrum

What Temptation Island can teach you about operationalizing microservices

At Videoland we aim to deliver our content to our customers as smoothly as possible. During this round-table session we would like to give you some insights into the journey of how DevOps shaped the way we deliver software.

What Temptation Island can teach you about operationalizing microservices

At Videoland we aim to deliver our content to our customers as smoothly as possible. During this round-table session we would like to give you some insights into the journey of how DevOps shaped the way we deliver software.

What Temptation Island can teach you about operationalizing microservices

At Videoland we aim to deliver our content to our customers as smoothly as possible. During this round-table session we would like to give you some insights into the journey of how DevOps shaped the way we deliver software

What Temptation Island can teach you about operationalizing microservices

At Videoland we aim to deliver our content to our customers as smoothly as possible. During this round-table session we would like to give you some insights into the journey of how DevOps shaped the way we deliver software.

Timo Willemsen

Timo Willemsen

RTL

I-Ecosysteem als toekomst voor digitale en wendbare overheid

Hoe kan de Rijksoverheid toekomstbestendig zijn én blijven op het gebied van ICT en ICT-werkgeverschap? Welke initiatieven lopen er op dit moment? Hoe wordt gekeken naar opleiding van personeel en bijvoorbeeld kruisbestuiving met het hoger onderwijs en het bedrijfsleven? Araaf Razab-Sekh is als innovatieve bestuurder iedere dag bezig om de Rijksoverheid slimmer te maken op deze vlakken. Hoe? Dat vertelt hij in zijn presentatie!

Araaf Razab-Sekh

Araaf Razab-Sekh

I-Interim Rijk

Met een achtergrond in het bedrijfsleven en als zelfstandig ondernemer, kwam Araaf Razab-Sekh in 2011 bij de Rijksoverheid terecht. Eerst als Programmamanager bij het programma ‘Vernieuwing Studiefinanciering’, en sinds 2016 bij I-Interim Rijk. Araaf is Algemeen directeur en leidt de vormgeving van een nieuw I-Ecosysteem voor ICT-professionals bij de Rijksoverheid.

How AI can improve people’s life

AI is tegenwoordig niet meer weg te denken uit deze wereld. Het gebruik ervan is echter niet alleen praktisch, maar kan ook worden ingezet om iets terug te doen voor de wereld.

Dario Raffaele vertelt hoe hij AI toepast voor het helpen van arme boeren in Afrika, ouderen en de werkplek van de toekomst

Dario Raffaele

Dario Raffaele

Accenture

How corporates embrace the future

How corporates embrace the future

How corporates embrace the future

How corporates embrace the future

Julia Jansen Schoonhoven

Julia Jansen Schoonhoven

The Talent Institute

Julia is a tech-savvy and creative. She gets a lot of energy from innovating, experimenting and creating new business propositions. Julia is currently working as a Young Digital Innovator. She works for different corporate innovation teams to make sure they can make a real impact and their business is able to grow and accelerate. Knock on her door if you want to discuss new technologies, China or if you have an opinion on how we can teach the next generation young professionals the skills of the future!

Liline Arends

Liline Arends

The Talent Institute

Liline is an energetic and creative professional with comprehensive experience in online marketing & innovation. Strongly data and result focussed without making any compromises. She loves to think outside of the box and tends to approach online challenges from the user perspective.

Liline works within corporate innovation teams to make sure they are able to execute and accelerate. She is trained and coached in a wide range of (digital) innovation skills, personal development and future technologies. As an Innovator, her focus is on facilitation of the innovation process, project management, ideation, customer development and validation.

Growth Hacking as a mindset

Growth Hacking as a mindset

Growth hacking as a mindset

Growth hacking as a mindset

Simone Lentjes

Simone Lentjes

The Talent Institute

Simone joined The Talent Institute after working for a SaaS startup and a Growth Hacking agency. Her mission is to create the next generation of young digital professionals through our Talent Development programs. Simone is specialized in Data Analytics, Marketing Automation & Google Tag Manager.

Tom Kollee

Tom Kollee

The Talent Institute

Tom is a passionate Growth Hacker currently working at The Talent Institute in Amsterdam. They develop Talent Development programs for young professionals in the field of digital growth & innovation. Tom is specialized in full-funnel marketing, growth strategy, experimentation & validation, and Facebook advertising.

Rotate to the new whilst playing with Lego

What makes a mindset agile? We believe learning should be FUN! Leading businesses must innovate and deliver more effectively than ever!

We will show you this by using Lego®

Rotate to the new whilst playing with Lego

What makes a mindset agile? We believe learning should be FUN! Leading businesses must innovate and deliver more effectively than ever!

We will show you this by using Lego®

Florentine Lanting – Voorneman

Florentine Lanting – Voorneman

Accenture

Everything I do stems from a believe that people need to be activated, taught  and coached from the space they reside in today, taking into account every persons unique learning journey.

With a background in psychology, didactics and  sport management, combined with pedagogue and project management, I have delivered successful end-to-end projects within Accenture. 

Visualisation and Agile Leadership – how they go hand in hand

While high-performing agile teams are becoming the status-quo, leadership struggles on how to steer and deal with the increased autonomy of those teams. In this short simulation you are going to simulate running a car firm. Will you be able to master the power of visualisation?

Visualisation and Agile Leadership – how they go hand in hand

While high-performing agile teams are becoming the status-quo, leadership struggles on how to steer and deal with the increased autonomy of those teams. In this short simulation you are going to simulate running a car firm. Will you be able to master the power of visualisation?

Patrick van Vreeswijk

Patrick van Vreeswijk

Accenture

Patrick has a background in Industrial Engineering and interested in finding useful applications for new (disruptive) technologies like Blockchain and IoT. He enjoys teaching new concepts through the use of serious gaming methodology.

Safer skies, happy engineers. How mixed reality is changing the future of Aviation

Safer skies, happy engineers. How mixed reality is changing the future of Aviation

A new kind of celestial conquest. Nurturing a new generation of space farmers

A new kind of celestial conquest. Nurturing a new generation of space farmers

Guido Baratta

Guido Baratta

Accenture

Guido is an award-winning leader in experience design and digital innovation. A tireless optimist and creative evangelist, he specializes in building multidisciplinary design teams from the ground up.

Through mindful mentorship and thought leadership, Guido fosters organizations that deliver game-changing experiences and transform businesses big and small into market leaders of the future.

As Senior Design Director at Accenture Interactive, Guido leads the Amsterdam-based Experience chapter to excellence in design and technology innovation.

On-Chain Identities – Holy Grail or Orwellian Nightmare?

There’s been a lot of talk about using blockchain in the context of digital identities. In this session we discuss what exactly these new “Self-Sovereign” identities are, and why one should exercise great care when implementing them.

On-Chain Identities – Holy Grail or Orwellian Nightmare?

There’s been a lot of talk about using blockchain in the context of digital identities. In this session we discuss what exactly these new “Self-Sovereign” identities are, and why one should exercise great care when implementing them.

Eduardo Leegwater Simões

Eduardo Leegwater Simões

Atos

Physics graduate, cryptography aficionado, and all round software engineer, I develop software of all stripes – from mobile to server, from card to web. Give me a cool problem and I’ll solve it or die trying.

Could an AI become my Digital best friend?

Is zo veel nieuwe technologie een zegen of een vloek? Vertrouwen we onze telefoon meer dan onze buurman? Deel je intense vreugde op Insta of met je moeder? Ga mee op een zoektocht naar de grenzen van de wenselijkheid.

Could an AI become my Digital best friend?

Is zo veel nieuwe technologie een zegen of een vloek? Vertrouwen we onze telefoon meer dan onze buurman? Deel je intense vreugde op Insta of met je moeder? Ga mee op een zoektocht naar de grenzen van de wenselijkheid.

Could an AI become my Digital best friend?

Is zo veel nieuwe technologie een zegen of een vloek? Vertrouwen we onze telefoon meer dan onze buurman? Deel je intense vreugde op Insta of met je moeder? Ga mee op een zoektocht naar de grenzen van de wenselijkheid.

Michel Metselaar

Michel Metselaar

Atos

Michel is a dad, and a golfing drummer earning a living in IT.

Ethics and AI

Any new advanced technology raises, sooner or later, complex ethical dilemmas. In the case of Artificial Intelligence, these issues can be quite pervasive and complex to tackle, like the cases of digital bias or the lack of transparency in AI algorithms.

What is important is the impact that is already becoming evident in many fields. Discrimination by facial recognition systems, issues with policing & justice systems that show clear biases.

How can we design an ethical and accountable AI?

Ethics and AI

Any new advanced technology raises, sooner or later, complex ethical dilemmas. In the case of Artificial Intelligence, these issues can be quite pervasive and complex to tackle, like the cases of digital bias or the lack of transparency in AI algorithms.

What is important is the impact that is already becoming evident in many fields. Discrimination by facial recognition systems, issues with policing & justice systems that show clear biases.

How can we design an ethical and accountable AI?

Ethics and AI

Any new advanced technology raises, sooner or later, complex ethical dilemmas. In the case of Artificial Intelligence, these issues can be quite pervasive and complex to tackle, like the cases of digital bias or the lack of transparency in AI algorithms.

What is important is the impact that is already becoming evident in many fields. Discrimination by facial recognition systems, issues with policing & justice systems that show clear biases.

How can we design an ethical and accountable AI?

Sjoerd Rieske

Sjoerd Rieske

Atos

Sjoerd has been working for Atos Consulting since 2014 as an expert in data analytics and AI. In various consulting engagements he has supported clients in various sectors to create value out of data analytics and AI in a sustainable way.

Customer Journey from a data perspective

Two data scientists from RTL will discuss how they can characterise their consumers from Videoland and how they can understand their user behaviour by predictive analytics and machine learning

Customer Journey from a data perspective

Two data scientists from RTL will discuss how they can characterise their consumers from Videoland and how they can understand their user behaviour by predictive analytics and machine learning

Rashid Kazmi

Rashid Kazmi

RTL

AI powered the personalisation and content

Two data scientists from RTL share their insights on how to create a personalised video experience with the help of AI and machine learning. This way RTL can better understand de taste of their consumers to recommend movies and series or even predict consumer behaviour.

AI powered the personalisation and content

Two data scientists from RTL share their insights on how to create a personalised video experience with the help of AI and machine learning. This way RTL can better understand de taste of their consumers to recommend movies and series or even predict consumer behaviour.

Maurits van der Goes

Maurits van der Goes

RTL

Moderator

Moderator

Rachel is enthusiastic about creating and executing event marketing strategy and experimentation in a creative and data-driven approach and continues to gain inspiration through cool conferences and people. Currently as Head of Events at Growth Tribe, Rachel has been working with renowned stages such as TNW, Emerce, Slush among others. She is also a dedicated community builder who strives to bring tech, networking, and fun together.

Rachel Wan

Rachel Wan

Growt

Lien Michiels

Lien Michiels

Froomle

Sharingbox

Sharingbox

Aleksandra Dragozet

Aleksandra Dragozet

Sea Going Green

Aleksandra has been travelling since she was 1 years old and hasn’t slowed down since. Living in 6 countries by the age of 21 her passion for travel has only grown. Her international background (Croatian /Serbian/ Canadian) is what sparked an early passion for travel, which led her to Amsterdam in 2014. There she completed an MSc in Oceanography and Limnology and worked as part of the WWF-NL team that lead a reintroduction program of rays in the North Sea! Previously, she also earned a honors undergraduate degree in Biological Anthropology, Biology & Environmental Biology from the University of Toronto & National University of Singapore in which she gained a wealth of theoretical knowledge and hands on practical skills while exploring the delicate interactions between humans and nature. It is Ally’s love for travelling and the ocean that drives her commitment towards sustainable tourism. She believes that sustainable tourism through sustainable business is a key step towards protecting the integrity of the ocean and its biodiversity. Tourism can cause harm but it does not need to, #GoGreenForTheBigBlue. This is why she founded Sea Going Green in 2017, a sustainable tourism consultancy with a mission to alleviate the negative impacts of the tourism industry on the marine environment.

Getting behind the wheel of mobility innovation and go to market strategies

Mobility and technology solutions are on the move. We need to be more sustainable and our mobility needs are changing, so mobility solutions need to be more flexible. By innovating and aligning digital parking solutions with the needs of cities and motorists, Parkmobile is actively defining the future of parking as a service.

Jeroen and Loes show how tech innovation and marketing communication go hand in hand in realizing results.

Jeroen van Weeren

Jeroen van Weeren

Parkmobile

Jeroen is a tech enthusiast with a drive for innovation and development. The Parkmobile development teams drive innovations in mobility with cloud solutions and state-of-the-art technologies.

Communiceren met data

Het is tegenwoordig steeds makkelijker om even snel een rapport, grafiek of dashboard in elkaar te klikken. Maar is daarbij ook nagedacht wie naar jouw product gaat kijken, en wat die persoon daarmee gaat doen? Dit zijn zaken die een grote invloed hebben op de manier waarop het informatieproduct wordt samengesteld en op de data die daarvoor nodig is. Daarnaast kun je door goed gebruik te maken van de eigenschappen van het menselijk brein ervoor zorgen dat de kern van de boodschap snel en duidelijk wordt overgebracht naar de gebruikers. Al deze zaken zorgen ervoor dat een informatieproduct waarde toevoegt aan de organisatie of niet, en of de informatie die in de data verborgen zit goed gecommuniceerd wordt of niet.

Bij het Team Management Informatie binnen het organisatieonderdeel Datafundamenten & Analytics zijn we dagelijks bezig met het realiseren van informatieproducten die gebruikt worden door alle managementlagen binnen de Belastingdienst. We hebben daarvoor toegang tot zo’n beetje alle data binnen de belastingdienst. Het is de uitdaging om daarvan informatieproducten te maken die aansluiten bij de behoefte van de gebruikers die daarmee een organisatie van bijna 30.000 medewerkers kunnen besturen.

Communiceren met data

Het is tegenwoordig steeds makkelijker om even snel een rapport, grafiek of dashboard in elkaar te klikken. Maar is daarbij ook nagedacht wie naar jouw product gaat kijken, en wat die persoon daarmee gaat doen? Dit zijn zaken die een grote invloed hebben op de manier waarop het informatieproduct wordt samengesteld en op de data die daarvoor nodig is. Daarnaast kun je door goed gebruik te maken van de eigenschappen van het menselijk brein ervoor zorgen dat de kern van de boodschap snel en duidelijk wordt overgebracht naar de gebruikers. Al deze zaken zorgen ervoor dat een informatieproduct waarde toevoegt aan de organisatie of niet, en of de informatie die in de data verborgen zit goed gecommuniceerd wordt of niet.

Bij het Team Management Informatie binnen het organisatieonderdeel Datafundamenten & Analytics zijn we dagelijks bezig met het realiseren van informatieproducten die gebruikt worden door alle managementlagen binnen de Belastingdienst. We hebben daarvoor toegang tot zo’n beetje alle data binnen de belastingdienst. Het is de uitdaging om daarvan informatieproducten te maken die aansluiten bij de behoefte van de gebruikers die daarmee een organisatie van bijna 30.000 medewerkers kunnen besturen.

Joost Stokman

Joost Stokman

Belastingdienst

Joost is Senior Rapportage Analist bij het Team Management Informatie binnen het organisatieonderdeel Datafundamenten & Analytics van de Belastingdienst.

Rijksoverheid

Rijksoverheid

Growth for Good challenge

Award ceremony “growth for good”

It is TIME to announce the final winners!

Our jury will kick off with a panel discussing at 15:20 about the role of growth in a nonprofit mission and making greater impacts, as well as reviewing the highlights of this contest.

After the panel, around 16:00 o’clock, *drum roll please..*, here comes the moment we’ve been waiting for.

Winners will be announced on stage and receive their unique prizes – make sure to be there!

Jury panel: Growth for a good cause and how to make a social impact

During this panel discussion the jury members of the growth for good challenge will be discussing the role of growth in a nonprofit mission and making greater impacts, as well as reviewing the highlights of this contest. 

Keep your chair warm and stay for the award ceremony which will take place right after the jury panel, around 16:00 o’clock. 

During the award ceremony the winners of the growth for good challenge will be announced on stage and receive their unique prizes – make sure to be there! 

Exclusive workshop: Growth for good

*This workshop is exclusive for participants of the “Growth for good challenge”.

We are calling for talented marketeers to participate in our Growth for Good contest, to help an NGO build a solid strategy with their specific challenge.

By participating in the contest, you are invited to this exclusive workshop!

We will run you through some of the latest stories, learnings and tricks we’ve learned along the way, covering the learnings, tools, tactic and tricks that will start you on your Growth Marketing journey.

This is also a chance for you to bring your assignment, and ask ANYTHING to our Growth Tribe trainer and the NGO owners. Leverage it as your competitive advantage!

Sign up here if you want to be part of the contest and this workshop.

Submit your pitch and show us that you are the next Growth Hacker for Good!

 

 

PIM

PIM

Laurens de Nues

Laurens de Nues

Magnet.me

After having dabbled in stand up comedy and theatre during his studies Laurens founded Magnet.me together with two friends. Magnet.me is an online network, which helps students, graduates and young professionals to find their dream job or internship in the Netherlands and the UK. More than 2500 companies and 200.000 job seekers have signed up for the network. Laurens is in love with building great products and companies with inspiring people. His guilty pleasure: speaking & writing about growing startups, building company culture, product development and entrepreneurship in general.

Loes Meys

Loes Meys

Parkmobile

Loes Meys works at the cutting edge of technological development and social need, with roles in IT, Communication and Marketing. After years of experience in the media at 3FM, the regional broadcaster L1 and RTL, she works for more than 3 year with the Parkmobile parking app. In her current position she is Manager Marketing Operations Europe, where they are in 7 countries, with 4 different brands and more than 18 million customers supported by her team of digital marketers and brand marketers.

Daniel Plesa

Daniel Plesa

Talent.io

As Client Executive at talent.io, Daniel is in charge of the B2B customer acquisition as well as making sure each client is successful in finding the right talent. With over 4 years of leadership experience in the youth organizations field and 4 years in the recruitment industry. Daniel is driven by technology and the recruitment industry. As we speak he is combining both at talent.io

The Future of Digital Disruption- How to stay ahead

We’ve invited 3 experts in the field of startups, marketing and innovation that are going to look at the future of digital disruption and identify how we can take advantage of it to stay competitive on the market.

Roderik Hageman

Roderik Hageman

The Talent Institute

Having founded multiple startups over the years Roderik is well aware of the challenges for young and innovative entrepreneurs. This journey has led him to co-found The Talent Institute, a community of highly skilled professionals educating talented people in the most relevant skills in these revolutionary times. Skills aligned to the rising technology needs of innovative high growth companies.

Accenture

Accenture

Emerce Opleidingen

Emerce Opleidingen

Tweakers

Tweakers

New People

New People

Kantar

Kantar

TSOC

TSOC

Silicon Canals

Silicon Canals

Tikkie: open for business

Tikkie wil overal zijn waar betalen leuker én makkelijker kan. Maar wat betekent dit in de praktijk? Wat doet Tikkie en hoe innoveert de betaaldienst verder? In deze rondetafeldiscussie geven we je een kijkje achter de schermen en zijn we benieuwd naar jouw ideeën over betalen met Tikkie.

Tikkie: open for business

Tikkie wil overal zijn waar betalen leuker én makkelijker kan. Maar wat betekent dit in de praktijk? Wat doet Tikkie en hoe innoveert de betaaldienst verder? In deze rondetafeldiscussie geven we je een kijkje achter de schermen en zijn we benieuwd naar jouw ideeën over betalen met Tikkie.

Deniz Kayapinar

Deniz Kayapinar

Tikkie

Deniz Kayapinar vertaalt klantwensen naar passende functionaliteiten in het productaanbod van Tikkie Zakelijk. Dit varieert van User Experience testen tot technische ontwerpen uitwerken. Op sommige dagen een beetje mee ontwikkelen of testen. Zolang de wens de klant maar bereikt.

Deniz haalt energie uit het ‘in steen gebeitelde’ processen te verstoren, waar in dit geval oude, papieren, factuurprocessen leuker en vele malen efficiënter worden. Dankzij Tikkie.

Moderator

Ingmar is de oprichter van The TravelClown Group, een snelgroeiend pub-tech travelplatform dat curated travel content deelt met haar volgers. In 2020 wordt gemikt op vijf landen en miljoenen gebruikers door slim samen te werken met digitale en offline partners.

Ingmar Bruinsma

Ingmar Bruinsma

The TravelClown Group

Atos

Atos

Young Capital

Young Capital

Nu nog een Tikkie meer mogelijk

Tikkie heeft inmiddels meer dan 5 miljoen gebruikers. Zij betalen 200.000 Tikkies per dag, 57% zelfs binnen één uur. Dit is niet alleen maar handig voor consumenten onderling, maar steeds meer bedrijven zien de voordelen. Hoe kan Tikkie ook jouw betalingen sneller, makkelijker en leuker maken? In deze sessie nemen we je mee in de mogelijkheden en nieuwe ontwikkelingen.

Guido Berben

Guido Berben

Tikkie

Guido Berben is Partnership Manager bij Tikkie.

Open Banking & API’s

Business Models based on platforms and digital eco-systems are evolving rapidly and will soon be the new normal. The emerging role of API’s drive these innovations and the role of banks will inevitable change. ABN AMRO is investing a lot in API’s and Digital Platforms to foster the business models of tomorrow.

Open Banking & API’s

Business Models based on platforms and digital eco-systems are evolving rapidly and will soon be the new normal. The emerging role of API’s drive these innovations and the role of banks will inevitable change. ABN AMRO is investing a lot in API’s and Digital Platforms to foster the business models of tomorrow.

Maarten Spit

Maarten Spit

ABN AMRO

Maarten’s roots lay in an extensive experience in IT-architecture, after graduation for his IT-study. He focuses on (Open) API’s and Open Banking. Together with his team Maarten designed and delivered ABN AMRO’s Open Banking API Channel which supports the external developer community and offers all kinds of API Products. Next to Open Banking Maarten is responsible for the internal Enterprise Integration capability as well.

Wearables: Toekomst of gadget?

ABN AMRO heeft recent Wearables geïntroduceerd voor haar klanten.  In deze open-tafel-discussie gaan we dieper in op het probleem dat Wearables moet oplossen voor klanten in een snel digitaliserende wereld. De discussie wordt echter snel breder getrokken door de rol van innovatie en concurrentie te bespreken op het vlak van Betalen. Wat maakt betalen zo bijzonder en hoe gaat dit zich toch ontwikkelen?

Wearables: Toekomst of gadget?

ABN AMRO heeft recent Wearables geïntroduceerd voor haar klanten.  In deze open-tafel-discussie gaan we dieper in op het probleem dat Wearables moet oplossen voor klanten in een snel digitaliserende wereld. De discussie wordt echter snel breder getrokken door de rol van innovatie en concurrentie te bespreken op het vlak van Betalen. Wat maakt betalen zo bijzonder en hoe gaat dit zich toch ontwikkelen?

Sander Littooy

Sander Littooy

ABN AMRO

Sander Littooy is werkzaam bij ABN AMRO en actief binnen de innovatieve wereld van ‘Betalen’. Als Business Developer probeert hij de klantvraag te vertalen in nieuwe producten. Zo heeft hij meegewerkt aan Tikkie, Wallet en Wearables. Graag legt hij diverse stellingen aan jullie voor over welke rol ABN AMRO moet pakken in het betaallandschap.

Threat Intelligence for Red Teaming activities

ABN AMRO onderneemt proactief stappen om cybercriminelen voor te blijven en door de beveiliging van de bank continue te verbeteren. Gedurende deze sessie zullen Max & Rob inzage geven in hetgeen ABN AMRO doet op het gebied van Threat Intelligence en Red Teaming. Daarnaast zullen we gezamenlijk een actuele bedreiging analyseren en bepalen hoe we deze case zouden kunnen simuleren.

Threat Intelligence for Red Teaming activities

ABN AMRO onderneemt proactief stappen om cybercriminelen voor te blijven en door de beveiliging van de bank continue te verbeteren. Gedurende deze sessie zullen Max & Rob inzage geven in hetgeen ABN AMRO doet op het gebied van Threat Intelligence en Red Teaming. Daarnaast zullen we gezamenlijk een actuele bedreiging analyseren en bepalen hoe we deze case zouden kunnen simuleren.

Max Kersten

Max Kersten

ABN AMRO

Max Kersten is een reverse engineer, malware analyst en spreker. In het verleden heeft hij gewerkt als Android banking malware analyst en is op dit moment werkzaam als Threat Intelligence analyst binnen de ABN AMRO.

Rob Muris

Rob Muris

ABN AMRO

Rob Muris werkt als pentester/red teamer by ABN AMRO. Hij heeft meer dan 7 jaar ervaring met pentesting. Rob heeft in het verleden meerdere presentaties m.b.t. hacking gegeven op o.a. infosecurity.nl, security management congres en het future crimes event.

Data Analytics: de sleutel tot het succes voor een online video-strategie

De wereld van digitale media is zeer datagedreven. Hoe kan data bijdragen aan de ontwikkeling en optimalisatie van branded content op social media? Bart de Bruin geeft een antwoord op deze vraag door aan te tonen hoe hij dit zelf in de praktijk heeft gebracht.

Bart de Bruin

Bart de Bruin

Divimove

Bart de Bruin is Senior Lead New Business Development Benelux bij Divimove, een internationaal mediabedrijf dat onderdeel is van de RTL Group. Divimove ontwikkelt en produceert online video-formats en branded content voor grote merken, platformen en zenders. Het bedrijf beheert tevens het grootste influencernetwerk van Europa met meer dan 900 partners in zes Europese landen en werkt nauw samen met bekende artiesten en platenlabels.

The last barrier: code the coder

Software definiëren in plaats van programmeren. We vervangen allerlei banen door robots, dus waarom de developer niet? Maar wat komt daar eigenlijk bij kijken? Wordt onze droom ooit werkelijkheid?

Michiel Overeem

Michiel Overeem

AFAS Software

Michiel Overeem is Lead Software Architect bij AFAS. Hij is mede-verantwoordelijk voor de applicatie-generatie infrastructuur van het toekomstige ERP platform. Daarnaast doet hij, aan de Universiteit Utrecht, onderzoek naar hij het upgraden van model-driven cloud-based software.

Hoe bedien je de meest kritische tech-gebruiker

Dagelijks wordt het platform Tweakers op de proef gesteld door de meest kritische tech-gebruiker van Nederland. Wat heeft dit ons gebracht en hoe heeft dit ons beter gemaakt?

Maite de Jong

Maite de Jong

Persgroep Online Services

Maite is haar carrière gestart in de sales waarna ze aan de slag ging als markeer in de financiële markt waar haar passie is ontstaan voor het ontwikkelen van websites en applicaties. Aan de bureauzijde heeft ze zich verder ontwikkeld tot specialist op het gebied van website- en applicatieontwikkeling. Momenteel is Maite als manager product verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het grootste tech-platform van Nederland met de meest kritische gebruikers, Tweakers. Bij Tweakers is het continu zoeken naar de balans tussen de beste gebruikerservaring die ook werkt vanuit business perspectief.

Moderator

Working as freelance brand- and content strategist, Robin focusses solely on tech startups that aim to make a change in the world. This way she hopes to leave the world a little better than it was.

Robin Roosdorp

Robin Roosdorp

Dagvoorzitter

Talitha Muusse completed her studies with a master thesis on the Sustainability Leadership of Generation Y. Her passion for sustainability grew on her while working several years at CSR The Netherlands. As a social entrepreneur is Talitha the founder of Energieboot, Energy Bootcamp, a business incubator for young professionals who develop sustainable energy projects. In this bootcamp more than 50 companies participate annually to support 100 young professionals and startup teams to develop sustainable energy projects. Talitha is also the founder of Blikverruimers (Fresh Minds), a company that is challenging the status quo by training Millennials to take formal seats within the boardroom as supervisors or executives.  This initiative has been awarded several times and Talitha has been mentioned as one of the top 50 young leaders of the Netherlands by the Dutch newspaper Het Financieel Dagblad. Finally, she is part of the supervisory board of MVO Nederland (CSR Netherlands) and via this role contributes to the sustainability movement in the Netherlands.

Talitha Muusse

Talitha Muusse

Blikverruimers Duurzame Jonge 100

AI in media – how RTL touches the heart and mind

Media developments are accelerating. The viewers preference is increasingly shifting to non-linear TV-consumption. The use of online video services such as Netflix and Videoland is becoming mainstream. At the media and entertainment company RTL Nederland, data intelligence plays an expanding and important role.
Geoffrey will explain the big contribution of AI for new developments within RTL, by giving practical examples and visions for the future.
Geoffrey van Meer

Geoffrey van Meer

RTL Nederland

Geoffrey van Meer (PhD) has an extraordinary interest in media consumption. RTL sells emotion; every hour and every minute of every day. Geoffrey’s data science team collects and analyzes data through text mining and face recognition of the actors. He quantifies the emotions in TV-content and supports program makers and creatives in their daily business to make content that meet the needs of the viewer.
 

Etergo, and how we became known as “The Dutch Tesla on Two Wheels”

The journey of the brand right from the conception of the idea itself to the company growing in size (number of employees), raising high volume investments (breaking records in NL) and getting the product to production.

Bart Jacobsz Rosier

Bart Jacobsz Rosier

Etergo

Bart Jacobsz Rosier is CEO and co-founder of Etergo, formerly Bolt Mobility. He is an entrepreneur with over ten years of experience and multiple entrepreneurial awards. One of Bart’s life goals has been to accelerate the transition to sustainable energy and transport. He studied mechanical engineering at the Eindhoven University of Technology, where he founded multiple companies and was active in the Honors Program. He pursued his master’s degree at the University of Amsterdam, during which he built websites for many larger companies such as ING and Arcadis (ao), and where he also began his third company, Dwillo. An award winning platform, he eventually donated it to a university, as Bart found the market dynamics of his company did not allow him to grow it fast enough to truly scale the business.

With his learnings, he joined Marijn Flipse as co-founder, where he was able to pursue the goal of building a highly scalable product-based business in the renewable energy sector. Bart is CEO and product architect at Etergo, deeply involved with strategy and development of new products people can fall in love with.

Divimove

Divimove

Import Auto’s – van aangifte via analytics tot verwerking

De casus die we gaan gebruiken, is een belastingdienstproces wat zeer recentelijk is vernieuwd, namelijk parallelimport auto. Daarbij gaat het om de import van individuele auto’s door burger en bedrijf, zo’n 400.000 exemplaren per jaar, waarbij we van een papieren proces naar een digitaal proces gaan.

Wij gaan proberen op basis van een persona in een half uur de cirkel van aangifte, analyse, verwerking en terugkoppeling weer te geven, inclusief de technisch inhoudelijke kant.

Roy Maassen

Roy Maassen

Belastingdienst

Roy Maassen is verantwoordelijk voor het design van het platform voor analytics en big data. Roy heeft de afgelopen jaren gewerkt aan een compleet nieuw schaalbaar platform voor analytics.

Delius Pit

Delius Pit

Belastingdienst

Delius Pit is verantwoordelijk voor design en realisatie van het Digital Experience Platform. Delius heeft de afgelopen jaren gewerkt aan ECM en Portal vraagstukken.

Moderator

Anouk de Jong

Anouk de Jong

NHL Stenden Hogeschool

Een VR toekomst: hoe gaat dat er écht uit zien?

VR is over de hype cycle heen en gaat de komende jaren doordringen in ons leven. Bedrijven gaan vanaf nu hevig investeren in VR. Wat gaat er dan komen? Gaat het lijken op “Ready Player One”? Of wordt het een nieuwe Google Glass? We hebben nog maar een piepklein stukje gezien van de mogelijkheden en samen met Freek Teunen ga je ontdekken wat er allemaal mogelijk gaat zijn en hoe de toekomst eruit gaat zien.

Freek Teunen

Freek Teunen

MedKitVR

Freek Teunen is een ondernemer met een enorme passie voor Virtual Reality. Nu wil hij met zijn onderneming de zorgindustrie volledig veranderen.

Everywhere commerce –voice interfaces, autonomous warehouses, self-driving delivery

In this keynote we will show how a unique combination of IoT, AI, Drones and autonomous vehicles is forming the next generation of commerce. From mobile to voice interfaces, from manual to autonomous warehouses, from human operated to self-driving cars. The technology is there, pilots are in operation, and broad adoption is not far away. We will show how Picnic and other retailers are building logistic platforms that unlock the next generation of commerce experience.

Daniel Gebler

Daniel Gebler

Picnic

Daniel Gebler is CTO of Picnic, the world’s fastest growing online supermarket that makes grocery shopping simple, fun, and affordable for everyone. Previously, he was Director R&D of Fredhopper, responsible for the product and technology roadmap, and led engineering teams located in Amsterdam and Sofia. Daniel holds a PhD in Computer Science and an MBA.

De techniek achter de eerste AR Escape Room in de wereld

Technisch directeur Erik Rave van CODE D’AZUR en ontwikkelaar Ruud op den Kelder presenteren het verhaal achter de case ‘The Lockdown’, ’s werelds eerste mobile AR escape room. The Lockdown werd gebouwd in opdracht van een bank op zoek naar nieuwe IT medewerkers en combineert op ingenieuze wijze diverse challenges met AR toepassingen. In deze presentatie wordt ingegaan op de technische aspecten van het project, dat inmiddels is internationaal en nationaal voor diverse prijzen is genomineerd.

Erik Rave

Erik Rave

The Lockdown

Erik Rave is Technology Director bij CODE D’AZUR, een onafhankelijk creatief digitaal bureau gevestigd in Amsterdam en Barcelona. CODE D’AZUR combineert strategie, creativiteit en technologie in campagnes voor klanten als KLM, ABN Amro en Tele2. Met meer dan twintig jaar ervaring heeft Erik extensieve kennis en ervaring in de technologie. Van het coderen van web platforms en het bouwen van installaties, tot het ontwikkelen van A.I. eco-systemen en voice technologie oplossingen.

Ruud op den Kelder

Ruud op den Kelder

The Lockdown

Ruud op den Kelder is een freelance creative developer. Hij is gespecialiseerd in AR en VR toepassingen met projecten als  een AR escape room, verschillende VR muziek experiences en een VR experience met geur, warmte en wind. Op het moment werkt hij aan een live motion capture controlled muziek performance en een augmented spatial audio opera.

Kun je een live radio uitzending maken op 1 kilometer hoogte?

Op de bucketlist van Coen & Sander staan uitzendingen op bijzondere locaties, de middenstip van de Johan Cruijff Arena, op de set van Goede Tijden Slechte Tijden en een live uitzending vanuit een luchtballon. Bij Talpa Network gaan we geen uitdaging uit de weg! Wat komt er allemaal kijken bij zo’n uitzending, wat is er nodig om dit live uit te zenden op radio en TV? Voor welke uitdagingen stond het team en overleeft Sander Lantinga zijn hoogtevrees?

Julien Hommes

Julien Hommes

Talpa Network

Julien Hommes is Technisch Producent bij Talpa Network. In zijn functie is hij verantwoordelijk voor alle locatie uitzendingen van 538, Radio 10 & Radio Veronica. Denk hierbij aan de uitzendingen vanaf ADE, Nieks Car Crash, Ekdom in de Morgen Winter BBQ, Vrienden van Amstel, 538 Koningsdag, The Voice en als hoogtepunt de bucketlist uitzendingen van Coen & Sander.

Willem Roskam

Willem Roskam

Talpa Network

Samen met een team van hoogopgeleide en ervaren Broadcast- en IT-ingenieurs is Willem Roskam verantwoordelijk voor de 24/7-uitzending van 5 tv-kanalen, 4 radiozenders en IT-infrastructuur binnen alle Talpa Network-bedrijven. Daarnaast is het team verantwoordelijk voor alle productietechnologie zoals TV- en radiostudio’s, controlekamers en ons postproductieplatform.

Talpa stimuleert technologische innovaties in een snel veranderend medialandschap

Democratization of experiences – powered by VR hoe KLM’s training innovatie zorgt voor beter bedrijfsresultaat

Situationeel trainen zonder grenzen – Powered by VR. Dit betekent voor bedrijven dat medewerkers kunnen trainen in de “flow of work”. Voor medewerkers betekent dat een (bijna) echte leerervaringen: makkelijk toegankelijk, toegepast, uitnodigend en hoge impact.

In deze presentatie leer je hoe KLM business impact creëert door haar technische trainingen, evacuatie trainingen en soft skills trainingen in VR aan te bieden aan het technisch personeel.

Guido Helmerhorst

Guido Helmerhorst

WarpVR

Guido Helmerhorst connects the dots; he helps to reach business objectives while maximizing (employee) experience and engagement. First at KLM Royal Dutch Airlines and now, as Chief Growth at Warp Industries – his latest quest is about releasing the power of Real Virtual Reality on scale-able, flexible real life experiences for enable professionals to thrive in life, career and beyond.

A.I. Think Before You Ink

Influenced by social platforms like Instagram, the tattoo journey is becoming increasingly generic. What if AI/ML could augment the tattoo process by extending meaning, connection, and discovery? Tobin and Alice from Amsterdam creative agency, 72andSunny, share their experience training a Tattoo Idea Generator, covering why teams need space for innovative exploration, introducing new technology in a creative organization, and why AI/ML is an important tool that will extend their work.

Alice Stewart

Alice Stewart

72andSunny

Alice Stewart is a creative technologist and designer based between Amsterdam and London. As an educator she has established Hackspace workshops at institutions such as Kingston University and the Royal College of Art in London. Her clients and collaborators include Nike UK, Snapchat, 72andSunny Amsterdam and Melissa shoes, and her work has been featured in such publications as The Guardian, It’s Nice That and Complex Magazine.

Tobin Nageotte

Tobin Nageotte

72andSunny

Tobin is the Technology Director at 72andSunny Amsterdam. Across campaigns for Google, adidas, Uber, eBay, Klarna, and the launch of IKEA’s AR app Place, Tobin works to combine technology, storytelling, and brands. Prior to 72andsunny, Tobin directed and produced game cinematics at Sony PlayStation. A transplant from San Diego, his favourite workday procrastination is checking Portugal surf cams.

Creating self-healing infrastructure to cut costs of renewable energy plants

At Birds.ai we believe in creating a self-healing infrastructure by using state of the art technology to unleash the full potential of assets for a sustainable and durable world.

Birds.ai cuts costs of solar and wind farms by using AI to create digital copies containing information about defects, and how to repair them. We explain why and how we are using Artificial Intelligence as a tool to turn visual inspection data into data-driven insight to perform proactive maintenance.

CityFlows: mapping the city rhythm

Cities are complex organisms in constant transformation, made of distinct networks and physical elements. Most importantly, they are the main scenario where we live our life.

This talk presents the City of Things CityFlows project in Antwerp, which combines urban planning and technology to investigate and visualize the flows of people, bikes, cars, public transportation in the urban environment. In this way we can better understand how people are dwelling the space and how we can create better cities for the future.

Juanita Devis

Juanita Devis

Imec City of Things

Juanita Devis is a Researcher in Urban Design at imec City of Things. Imec City of Things is a large initiative aiming at creating in Antwerp a living lab where industry, researchers, citizens and public institutions collaborate to co-create, test and experiment with new technologies to address the current and future challenges of the city.

Her research combines architecture and urban design, technology and computer science, to investigate new strategies for future places of living and work

She was previously a CityScience Advisor for the City Science Group, at the MIT Media Lab.

Combining creativity and technology to build a brighter future

In 2019, new technologies such as augmented reality, voice assistants and artificial intelligence rapidly enter our society. At the same time, creatives such as Rembrandt, Rem Koolhaas and Beyonce continue to attract millions of visitors every year. Creativity is the basis for their work and also for technological progress. In his presentation, Jip Samhoud calls on creatives to use technology to make the world a little more beautiful.

Jip Samhoud

Jip Samhoud

&samhoud media

Jip Samhoud is the founder of &samhoud media: a creative tech house known as one of the top notch innovative companies in Europe for cutting-edge campaigns & products build on new tech like AR, VR & voice. Jip beliefs in storytelling and partners with his company with global brands, agencies and heros to add magic to customer experiences. The sole base of their work is the dream to inspire and change the world for the better.

RTL

RTL

Ontwerpen met machine learning

Deze presentatie biedt een praktisch overzicht van toepassingen van machine learning die ingezet kunnen worden om visueel materiaal te genereren, aan de hand van een paar case studies van Vera’s eigen projecten. Voor designers / developers met interesse in creatieve toepassingen, biedt deze presentatie een gestructureerd inzicht van de mogelijkheden.

Vera van de Seyp

Vera van de Seyp

Vera van de Seyp is een designer / creative coder die zich bezighoudt met typografie, taal en kunstmatige intelligentie. Ze onderzoekt in haar werk hoe nieuwe technologieën en media kunnen worden gecombineerd tot onverwachte, nieuwe combinaties. Deze manier van werken leidt tot het maken van verrassende websites, real-time data visualisaties en generatieve ontwerp tools.

Building a self-driving RC car

This session will share my experiences in building a small autonomous driving vehicle. I’ll talk about sensors, AI, computer vision and software. I’ll introduce you to the world of self driving cars and compare my car to Tesla’s ‘autopilot’ and Waymo’s self driving cars. I’ll explain the challenges that have to be faced and the dilemma’s that come with creating a car being driven by software in real world scenarios.

Bert Jan Schrijver

Bert Jan Schrijver

OpenValue

Bert Jan is CTO at OpenValue and focuses on Java, Continuous Delivery and DevOps. Bert Jan is a Java Champion and JavaOne Rock Star speaker and leads NLJUG, the Dutch Java User Group. He loves to share his experience by speaking at conferences, writing for the Dutch Java magazine and helping out Devoxx4Kids with teaching kids how to code. Bert Jan is easily reachable on Twitter at @bjschrijver.

Solving world problems using distributed ledger technology and Artificial Intelligence

Our world faces many problems that require all of us to come together in order to solve them. Climate change, for example, is a problem we all contributed to, but no one feels responsible enough to do something about it. Although they are ownerless problems, they are problems we all have in common. These problems require ownerless solutions, solutions that can benefit the commons.
Haischel will be talking about how we can build ownerless solutions using distributed ledger technology and artificial intelligence to solve these world problems.
Haischel Dabian

Haischel Dabian

Kryha.io

Haischel Dabian helpt met zijn bedrijf Kryha organisaties bij het ontwikkelen van Blockchain-toepassingen. Met Kryha bouwden ze tot nu toe blockchain-applicaties voor onder andere Shell, KLM en BASF.

Blockchains hebben de potentie om traditionele businessmodellen op z’n kop te zetten. Dabian: “Je kunt wachten tot het je overkomt, maar je kunt ook meedoen en meepraten.”

De quantumrevolutie

Wat gaan de quantumcomputer en het quantuminternet voor de economie en de maatschappij betekenen? Wanneer kunnen we de eerste quantumcomputer verwachten? Wordt volledig bijgepraat over de status van quantumtechnologie, qubits en de grootste uitdagingen voor de komende jaren.

Julia Cramer

Julia Cramer

QuTech

Julia Cramer is gepromoveerd aan het instituut QuTech, een wereldspeler op het gebied van quantumcomputers en quantuminternet. Ze werkte aan het corrigeren van fouten in quantumberekeningen met quantumdeeltjes in diamant. Julia studeerde aan de TU Delft en ETH Zurich en ontving een vierjarige Casimir-beurs voor haar promotie. Voor haar promotieonderzoek ontving ze de Minervaprijs van NWO.

How to find Max Verstappen in 200.000 videos within milliseconds

Understand what is inside video using deep learning in a distributed system

How are we able to search inside thousands of video’s in the blink of an eye? Processing hundreds of hours of video every day and analysing it with deep-learning algorithms is not that easy. We will give you an overview of our architecture and zoom in on some specific components. So if you want to know how we build a state of the art face recognition system that can distinguish thousands of faces and how we can easily add new faces through a unique pipeline, you can’t miss it!

Joanna Krajewska

Joanna Krajewska

Media Distillery

Joanna Krajewska is a machine learning expert at Media Distillery with a strong software development background. She’s been programming professionally for over 6 years and she’s always on the hunt to learn something new.

 

Geert Vos

Geert Vos

Media Distillery

Geert Vos  is one of the founders and CTO of Media Distillery. In that role he is responsible for development and operations. With a team of 20+ developers and machine learning engineers Media Distillery builds a large scale video analysis platform for operators and media companies.

Camiel Verschoor

Camiel Verschoor

Birds.ai

Camiel is the Founder and CEO of Birds.ai. He has over five years of experience as an entrepreneur and secured for Birds.ai over 1 million Euro in funding and revenues.

Camiel is passionate about bridging technology and society to tackle the global challenges of humanity. At Birds.ai he is actively working with his team to bring the Artificial Intelligence revolution to the world of industrial inspections.

Open source and AI: benefit or disaster

Het open source model is extreem effectief gebleken in het produceren van complexe producten en diensten. Denk hierbij aan de Blockchain, Firefox, de meeste codeertalen, het onderliggende besturingssysteem van de meeste telefoons en computers: Linux kernel, en The Pirate Bay. De vraag is wat voor invloed het gaat hebben op het nieuwe, ‘gevaarlijk’ vakgebied kunstmatige intelligentie (AI)?

Overheden en grote multinationals leiden in het onderzoek naar AI en lijken veel interesse te hebben in open samenwerking en democratisering van deze technologie.

Is dit een goed teken voor de industrie en waar gaat het ons brengen? Hoe ga jij dit merken (of merk je dit al) en hoe kan jij hiervan profiteren?

Caspar Lusink

Caspar Lusink

AIcompany

With a background in cognitive and neuroscience, Caspar approaches technology from a human perspective. As founder of AIcompany he tries to make AI available for everyone, from startup to full grown business.

Blockchain voorbij de hype: data, data en nog eens data.

Blockchain technologie, we hebben er allemaal over gehoord. Tijdens deze talk zal Badreddine helaas niet uitleggen hoe je rijk kunt worden van cryptocurrencies, maar wel bespreken waarom Blockchain geen hype is, wat het precies is en hoe Blockchain in de context van digitalisering en data de drijvende technologie is achter de volgende generatie van het internet: het gedecentraliseerde web.

Badreddine Tazrouti

Badreddine Tazrouti

tazrouti

Badreddine is een Blockchain Specialist, Trainer and Gastdocent die als een van de eerste studenten in Nederland zijn scriptie over dit fascinerende onderwerp heeft mogen schrijven. Hij is in staat om complexe technologische concepten op een simpele manier over te brengen, en heeft tientallen presentaties, trainingen en sessies in binnen en buitenland gegeven aan bedrijven en overheidsinstellingen om Blockchain (beter) te begrijpen en te gebruiken.

Young ICT Professionals

Young ICT Professionals

The talent institute

The talent institute

Startup amsterdam

Startup amsterdam

Borrel

Lunch

Growthtribe

Growthtribe

Talpa

Talpa

Waar mens en robot elkaar raken: seks, liefde en de toekomst

Kunstmatige intelligentie wordt steeds gewoner in ons leven. Maar is het ook mogelijk om een robot te maken die tegemoetkomt aan de menselijke behoefte aan liefde en intimiteit?

Anne Wubbels vertelt over het ontwikkelen van de eerste Nederlandstalige seksrobot en de problemen en oplossingen die MotsuDolls hierbij tegen is gekomen. Hoe zit het bijvoorbeeld met de privacy van de klant, en wat hoe maak je een seksrobot nou echt persoonlijk?

Anne Wubbels

Anne Wubbels

MotsuDolls

Anne Wubbels is General manager bij MotsuGroup. MotsuGroup brengt met de ontwikkeling van levensechte gezelschapspoppen en seksrobots mens en techniek dichter bij elkaar.

De poppen zijn niet alleen seksspeeltjes: voor sommigen is het een middel om de eenzaamheid te bestrijden of een eerste stap naar een relatie met een levend persoon.

AI winter is not coming!

Why does AI/deep learning seem to so slowly take off in industry? It is actually quite simple; everyone is trying to re-invent the wheel and thus burning up scarse resources while creating little business value. This talk is about breaking knowledge, software and hardware barriers, and why providing the right tooling and infrastructure to share knowledge and best practices is key to stop the AI winter and to say hello to the AI summer.

Loulou van Ravensteijn

Loulou van Ravensteijn

RoboVision

De hype drones is voorbij

Mark Woortmeijer neemt je mee in een verhaal vol passie. Hij vertelt onder andere hoe hij vanaf zijn 10e het ondernemers leven instapte en neemt je mee in de nieuwe toekomst met zelflerende drones. Het is belangrijk dat diverse bedrijven kennis maken met zelflerende drones, aangezien dit in de toekomst zeker veel tijd en geld gaat besparen. Benieuwd naar mijn verhaal? Ik neem u er graag in mee.

Mark Woortmeijer

Mark Woortmeijer

Customdrone

Mark Woortmeijer is 22 jaar oud en komt uit het friese watersportplaatsje Woudsend en is al van jongs af aan bezig met techniek. Met opa stoommachines maken tot kruisbogen. En is begonnen op een zolderkamer met zijn bedrijf Customdrone dat nu gevestigd zit in Sneek.

Innofest: Het festivalterrein als proefomgeving

Festivals reizen de pan uit in Nederland. Met bijna 25 miljoen bezoekers per jaar zijn ze niet weg te denken. Voor de bezoekers zijn de festivals plekken voor plezier, maar voor ondernemers zijn het waardevolle testplekken. Innofest gebruikt festivals namelijk als testterrein voor innovaties en testte zo al ruim 100 prototypes uit. Van blockchain ticketing, tot IoT, machine learning en heel veel duurzame innovaties: festivals zijn niet meer weg te denken als testplekken voor deze toepassingen.

Anna van Nunen

Anna van Nunen

Innofest

Anna is op een missie om te zorgen dat de duurzame innovaties van vandaag, de norm van morgen worden. Hiervoor heeft ze Innofest opgericht: een organisatie die ondernemers helpt om hun prototypes goed te testen, op tien Nederlandse festivals. Dat werkt omdat festivals een soort tijdelijke mini-maatschappij’en zijn, met een eigen energie- en waterinfrastructuur, logistiek en duizenden eindgebruikers van innovatie: de festivalbezoekers. Anna was in 2017 en 2018 onderdeel van de jonge duurzame top 100 (DJ100) en was in 2017 één van de ondernemende talenten van het Financiële Dagblad. 

Keep calm and Personalise!

How data and personalisation can be used to make it easier for customers to find their perfect holiday. A journey from cookie based segmentation to personalisation using real time predictive modelling.

The roadmap to scalable growth in B2B tech companies: creating a flywheel

While most companies still rely on stand alone marketing campaigns, the B2B tech industry requires a different approach. Due to the disparate nature of SaaS products in comparison to traditional products and services, marketing strategies have had to adapt. How are they doing this? Max will share his knowledge on building a flywheel for scalable growth.

Max van den Ingh

Max van den Ingh

I AM POP

As Head of Growth at I AM POP, Max is responsible for the commercial growth of the messaging platform. Previously, Max led growth at Tesla-leasing company MisterGreen. He is a speaker and advisor in the field of growth marketing and digital transformation. His expertise gave him the opportunity to participate in two awards shows as a member of the jury and become a guest lecturer at Nyenrode Business University.

KarTent, nog een stapje circulairder

Wat doet KarTent met de gebruikte tenten die ze verzamelen op een festival? Valt daar niet wat meer uit te halen dan oud papier? Jazeker!

Wout Kommer

Wout Kommer

KarTent

Wout Kommer is 27 jaar, wonend in Rotterdam en heeft in 2015 KarTent opgericht met als doel plastic tenten op evenementen terug te dringen.

A.I. for Marketing – Power Session

The world of marketing and growth has begun to be influenced by machine learning and artificial intelligence, this can be your new competitive advantage.

Growth Tribe has spent the last year teaching non-coders to use machine learning for marketing and growth. In this talk, we’ll test your skills, expose you to the real-life applications of A.I., as well as show you how you can learn to leverage it!

David Arnoux

David Arnoux

Growth Tribe

David runs Growth Tribe, a young 75-person company that teaches startups and corporates the skills, tools and tactics of rapid experimentation. He has helped over 500 companies implement and execute growth strategies. David has founded 4 companies in the last 12 years (2 of which have a value of 5 million euros). His hobbies include building prediction models and running 5-second tests.

Growth Hacking – Power Session

Growth comes from a mix of behavioural psychology, coding, creative marketing and data analysis. Rapid Experimentation and Growth Marketing skills help you beat the competition and keep growing! This talk will  run you through some of the latest stories, learnings and tricks.

A brief but information-packed power session covering the process, mindset and tools that will help you on your journey towards a more consumer-centric, experiment- and data-driven organisation.

Regan Kirk

Regan Kirk

Growth Tribe

Regan is a serial founder, amateur podcaster and marketing nerd turned Growth Marketing Trainer at Growth Tribe. He has taken being data-driven to the next level and is often seen playing with a myriad of tracking apps. With experience in Kuwait, Mexico and Australia his broad international experience makes him a highly adaptable coach. He now teaches companies across Europe how find ways to grow in a hyper competitive world.

Gelijktijdige sessies