Engage

Continue verbeteringen zorgen voor een effortless online klantbeleving

12:10 30 minutes presentation Grote zaal
Karlien Wolters Essent

Energiedirect.nl wil energiezaken voor haar klanten graag zo eenvoudig, slim en voordelig mogelijk maken. Niemand is immers graag lang met energie bezig. Het continu verbeteren van sales funnels en service om het voor  klanten zo makkelijk mogelijk te maken. In een online gedreven core business is dat waar het digitale hart sneller van klopt! Het effectief inzetten van online om je klant een effortless online beleving te bieden: hoe blijf je continu optimaliseren en de juiste checkvragen stellen aan je klanten, zonder bedrijfsdoelstellingen en KPI’s uit het oog te verliezen? Karlien Wolters, Head of Performance Marketing bij Essent, vertelt je tijdens deze sessie alles over de succesvolle Digital Performance strategie van Energiedirect.nl

Karlien Wolters

Karlien Wolters

Essent

Met een Master of Science in Informatiewetenschappen & Digitale Media aan de Universiteit van Tilburg en 15 jaar managementervaring in digital performance, delivery en transformatie, is Karlien een zeer toegewijde manager in het digitale landschap.

In haar huidige rol als Head of Performance Marketing heeft zij een strategisch leidende rol in het opzetten van, uitvoeren en verbeteren van alle Digital Performance activiteiten voor alle merken binnen Innogy Nederland. 

Daarnaast heeft zij diverse externe prijzen gewonnen waaronder de Neuro Usability Award en 3x Website van het Jaar.

Gelijktijdige sessies