Engage

KLM iFly: persoonlijk en relevant communiceren met 10 miljoen reizigers wereldwijd. Hoe KLM complexe processen eenvoudig maakt

11:35 30 minutes IJ zaal
Ton Soddemann TernairNick Kerschgens Ternair

Hoe benadert KLM met het iFly Magazine 10 miljoen reizigers verspreid over meer dan 230 landen, in vijf verschillende talen op zo’n gepersonaliseerd mogelijke manier? 

Hoe manage je dit complexe proces waarbij de kwaliteit gegarandeerd is en de kosten beheersbaar blijven en hoe behoud je het bezoek met behulp van dynamische content?

Ton Soddemann

Ton Soddemann

Ternair

Ton Soddemann is sinds augustus 2015 werkzaam als Senior Marketing Consultant bij Ternair. Ternair levert marketing automation oplossingen voor organisaties met grote klantdatabases. Ton is verantwoordelijk voor het account KLM.

Nick Kerschgens

Nick Kerschgens

Ternair

Nick Kerschgens is sinds september 2019 werkzaam als Marketing Consultant bij Ternair en is gespecialiseerd in het helpen en laten groeien van organisaties op het gebied van en/of middels Data-driven Marketing & Marketing Automation.

Gelijktijdige sessies