Fashion

Crowdfunding als proefballon: zo voorkom je overproductie

30 minutes presentation
Erik Swen LABFRESHFleur Le Fever AdRoll

In deze inspirerende Q&A praat Fleur Le Fever van AdRoll met Erik Swen, Head of Marketing van LABFRESH, over het succes en de bijkomende uitdagingen van het innovatieve kledingmerk LABFRESH. Een verhaal over hoe een ambitieus merk uitdagende groeidoelen realiseert en creatieve oplossingen bedenkt, zoals het inzetten van klanten om overproductie te voorkomen.

Erik Swen

Erik Swen

LABFRESH

Erik was als hoofd marketing bij CLUSE watches een voorloper in het gebruik van social media als marketingtool. Nu is hij verantwoordelijk voor de marketing van LABFRESH. 

De toekomst van kleding? Het in Amsterdam gevestigde LABFRESH maakt innovatieve herenkleding van vlek- en geurwerend katoen. Hierdoor wordt het minder gewassen en langer gedragen.

Fleur Le Fever

Fleur Le Fever

AdRoll

Fleur Le Fever begon haar carrière met het opzetten van de marketing voor startup Spielwork. Als Account Manager bij AdRoll adviseert en ondersteunt ze haar Europese klanten met hun online marketing campagnes en strategie. Ze helpt hiermee ambitieuze merken om de gewenste groei te realiseren door te focussen op de juiste kanalen in je marketingmix.