Fashion

De impact van e-commerce platform Shopware op Digital Marketing Performance

11:40 30 minutes presentation Grote zaal
Robbert de Smit Dutchdrops (i.s.m. Shopware)Annelies Schellekens Seventury (i.s.m. Shopware)

Twijfel jij over de performance van jouw website? Haal je er wel alles uit? Tijdens deze presentatie nemen we je mee in de vragen en oplossingen rondom e-commerce webshops in de fashionwereld. Aan de hand van Shopware cases bij o.a. Nubikk en NIKKIE geven we tips & tricks over welke technische oplossingen tot aansprekende resultaten hebben geleid.

Robbert de Smit

Robbert de Smit

Dutchdrops (i.s.m. Shopware)

Robbert de Smit is een echte entrepre’nerd’. Op de middelbare school programmeerde hij levels die hij vervolgens aan zijn klasgenoten verkocht. Na zijn studie Information Engineering begon hij verschillende tech-startups met internationale ambities. Inmiddels heeft hij zijn eigen e-commerce agency – Dutchdrops – waarbij hij fashion- en retailmerken helpt met het bereiken van hun ambitieuze doelen in het complete e-commerce traject. Robbert vertelt over de impact van techniek op je online-omzet.

Annelies Schellekens

Annelies Schellekens

Seventury (i.s.m. Shopware)

Annelies Schellekens heeft internationale ervaring in marketing & strategy, werkend voor merken als L’Oreal, Anecdote, Nubikk en Sisley. In het verleden heeft ze bij en voor grote multinationals gewerkt. Inmiddels heeft ze een eigen full service marketing agency – Seventury – waarbij ze bedrijven begeleidt om hun doelstellingen op het gebied van marketing en (inter)nationale groei te behalen.

Gelijktijdige sessies