Fashion

Het belang van persoonlijk klantcontact binnen een succesvolle fashion webshop

14:20 30 minutes IJ zaal
Jasper Meerding ContactCare

Organisaties moeten vandaag de dag meegaan in de steeds hogere eisen van klanten. Hierin zijn optimale bereikbaarheid en persoonlijke benadering onmisbaar. Mark vertelt over de succesfactor van een succesvolle fashion webshop. Hoe maakt jouw klantenservice het verschil? Hoe pak je je internationale klantcontact aan? Mark deelt vanuit zijn expertrol én diverse succesvolle klantcases van o.a. Omoda, Pall Mall en Christine le Duc de belangrijkste learnings over klantcontact en e-commerce fashion… Een kijkje in de keuken van de klantenservice van een aantal fashion- én schoenenmerken in Nederland.

Jasper Meerding

Jasper Meerding

ContactCare

Jasper Meerding is de oprichter van het klantcontactcenter ContactCare. Zij helpt organisaties, groot en klein, met het vergroten van hun bereikbaarheid en het professionaliseren van klantcontact. ContactCare verzorgt klantcontact voor meer dan 500 zeer verschillende organisaties met elk een totaal eigen verhaal en merkwaarde. De afgelopen 10 jaar is er veel veranderd in deze markt. Waar gaan we de komende 5 jaar naartoe?

Gelijktijdige sessies