Fashion

Hyperpersonalisatie: AI om consumenten en assortiment te matchen

11:40 30 minutes presentation Studio
Jelle Stienstra PTTRNS.ai

We kunnen er niet meer omheen: elke klant is uniek en wil persoonlijk worden benaderd en geadviseerd. Digitale omgevingen lenen zich tegenwoordig gelukkig uitstekend voor zo’n volledig gepersonaliseerde benadering. Door visuele herkenning van de consument én het assortiment, artificial intelligence en digitale interactie te combineren, ontstaat er een compleet nieuwe ervaring. Het samenspel tussen deze drie bepaalt of consumenten converteren. Jelle schetst wat er nodig is voor succes.

Jelle Stienstra

Jelle Stienstra

PTTRNS.ai

Jelle is expert op het gebied van businessmodel innovatie en begeleidt bedrijven bij innovatieprojecten en digitale transformatie. Bij PTTRNS.ai richt Jelle zich op het ontwerp van human-centric bedrijfsprocessen en de praktische inzetbaarheid van AR-, AI- en personalisatie-oplossingen.

Gelijktijdige sessies