Fashion

In 7 stappen naar een succesvolle Business case op Amazon

30 minutes presentation
Wouter Smeets Daelmans Stroopwafels

Marketplaces zijn relevant voor retailers en merken, immers; de consument heeft de weg naar Amazon, Bol.com en Alibaba al gevonden. Maar wanneer begin je en hoe zet je het op? Wat vinden mijn partners of leveranciers hier van? Waarom zou je je pijlen op Amazon richten? En hoe maak je de businesscase winstgevend? In deze presentatie probeer ik zo pragmatisch mogelijk antwoord te geven op deze vragen en geef ik eerlijke learnings uit een aantal jaar ervaring met Amazon.

Wouter Smeets

Wouter Smeets

Daelmans Stroopwafels

De huidige rol van Wouter is sinds begin 2019 die van Global E-commerce manager van Daelmans. Hij is verantwoordelijk voor de uitrol en groei van online saleskanalen zowel gericht op B2B als B2C. En tevens nauw betrokken bij de opbouw van het stroopwafelmerk. Dagelijkse uitdaging: Hoe zorg je wereldwijd voor een gezonde verdeling tussen wholesale, retail, eigen kanelen en marketplaces.

Gelijktijdige sessies