Fashion

2019 Brands: Your Strategic Advantage is in SOUND

14:55 30 minutes presentation IJ zaal
Diederik van Middelkoop AMP Amsterdam

Muziek en geluid zijn de krachtigste marketinginstrumenten voor effectieve merkcommunicatie. De strategische inzet van muziek en geluid speelt een steeds grotere rol voor merken. De opkomst van Voice User Interfaces
(VUI) draagt hieraan bij. Hoe een merk klinkt in lijn met het product en/of dienst bepaalt het onderscheidend vermogen van het merk en – mits consistent doorgevoerd in alle uitingen – creëert het vertrouwen en stimuleert het (herhaal) aankopen.

Diederik van Middelkoop

Diederik van Middelkoop

AMP Amsterdam

Tijdens zijn studies Sociologie en Management aan de Universiteit van Leiden produceerde Diederik
liedjes voor zijn eigen band. Zijn eerste baan was bij IBM Marketing Nederland als verkoper van IT-oplossingen, ’s avonds was hij muzikaal leider en toetsenist bij Boom Chicago. De afgelopen 15 jaar woonde en werkte Diederik als
Music Director voor grote en kleine merken in Shanghai en New York waarna hij in 2015 terug
keerde naar Amsterdam.

Gelijktijdige sessies