Financials

Exponentiële groei door structureel verbeteren van de digitale experience

10:40 30 minutes Expo
Job Mantz ABN AMROMitchel Wubben WUA

Van website tot producten, ABN AMRO heeft de afgelopen jaren veel gedaan om de beleving voor de klanten te verbeteren. In deze presentatie nemen Job Mantz & Mitchel Wubben je mee in de journey van ABN AMRO m.b.t. het structureel verbeteren van de digitale experience en hun beleggersproducten en het realiseren van exponentiële groei.

Job Mantz

Job Mantz

ABN AMRO

Job Mantz is een enthousiaste online specialist met 10 jaar ervaring in de online business. Binnen de digital bank van ABN AMRO is hij verbonden aan het digital innovation team waar hij gefocust is op het verbeteren van de (online) klantervaring en het overtreffen van de klantverwachting.

Mitchel Wubben

Mitchel Wubben

WUA

Mitchel is the digital minded industry lead for both banking and automotive at WUA. He works with many major banks in the field of digital customer journey banking. Next to this role he enjoys developing new methods for studying behavioral sciences like neuro-testing and facial coding. He’s been selected as one of the top 30 under 30 global for changemakers in the world of customer experience

Gelijktijdige sessies