Google Analytics User Conference

Hoe bereken je Customer Lifetime Value? Vind de waardevolle klanten

11:20 30 minutes presentation IJzaal
Martijn Drijver Fosby Digital Agency

Wat is een klant nu écht waard? In een customer lifetime value analyse berekenen we de gemiddelde klantwaarde op basis van aankopen, gemiddelde klantlevensduur en retentiestatistieken. Krijg hiermee inzicht in hoeveel je kunt uitgeven om nieuwe klanten binnen te halen. Voorkom verkeerd besteed budget en weet waar jij de klanten met de hoogste waarde kunt scoren. In deze sessie leer jij hoe je dit zelf kunt berekenen.

Martijn Drijver

Martijn Drijver

Fosby Digital Agency

Senior online marketeer bij Fosby Digital Agency en trainer bij Competence Factory. Martijn Drijver weet alles over webanalytics en SEO. Complexe materie soms, die hij kundig weet te vertalen naar heldere inzichten. Zijn trainingen zijn diepgaand, persoonlijk en toepasbaar: na afloop kun je direct zelf aan de slag. Dagelijks helpt hij een divers klantenportfolio met het behalen van online doelstellingen.

Gelijktijdige sessies