Google Analytics User Conference

Measurement for growth

10:20 30 minutes presentation Workspace
Tije Vlam Traffic Builders

Groei vereist sturing. Maar hoe vertaal je doelstellingen naar KPI’s en campagneprestaties naar inzichtelijke dashboards, zodat je eindelijk écht greep hebt op de effectiviteit van je marketingmix? In deze sessie laten we zien hoe je je marketingmix op de juiste KPI’s aanstuurt, volgens het bewezen effectieve REAN framework. Daarnaast laten we je zien hoe je dit vervolgens toepast in je campagne tagging én data vertaalt naar inzichten en acties met innovatieve dashboards in Google Data Studio of andere datavisualisatietools. Deelnemers ontvangen na afloop alle documentatie en cheat sheets om direct aan de slag te kunnen.

Tije Vlam

Tije Vlam

Traffic Builders

Tije is een ervaren Digital Analytics Consultant die inmiddels al vele ambitieuze opdrachtgevers heeft kunnen helpen. Van implementatie tot rapportage; Tije is altijd op zoek naar technisch slimme oplossingen om beter om te gaan met data. Dit jaar schreef hij mee aan het Marketingfacts Jaarboek en doceerde in analytics aan een hogeschool.  Zijn passie (nee, echt) voor UTM tagging en pizza zorgen altijd voor een lach op zijn gezicht.

Gelijktijdige sessies