Google Analytics User Conference

Optimaliseer je optimalisatieprogramma

10:20 30 minutes presentation IJzaal
Annemarie Klaassen VodafoneZiggo

Ben jij al aan het A/B-testen en behaal je daarmee veel successen? Maar heb je het gevoel dat je niet alle cijfers of uitkomsten kunt vertrouwen? Of vind je juist veel te weinig winnaars? In beide gevallen moet je kritisch kijken naar de kwaliteit van jouw uitgevoerde experimenten.

In deze sessie deelt Annemarie aan de hand van concrete voorbeelden, cases en tips hoe je de validiteit van je A/B-testen kunt waarborgen en checken voor een succesvoller CRO programma.
Annemarie Klaassen

Annemarie Klaassen

VodafoneZiggo

Annemarie is an experienced web analyst and conversion specialist. She has set-up and analyzed more than 1.000 experiments in her career for a lot different companies. Currently, Annemarie is working at VodafoneZiggo in the CRO Center of Excellence, where she coaches more than 20 teams how to improve their skills in conversion rate optimization and data-driven decision making.

Gelijktijdige sessies