Emerce Health

Crossovers digitale klantenservice: Wat leert Health van Retail & Finance?

13:30 30 minutes presentation Grote zaal
Jorrit Ebben Academy Het Dorp

In de sectoren Retail & Finance vinden we het heel normaal dat je als klant digitaal ondersteund wordt. Sterker nog; we zouden zeer verbaasd zijn als je bijvoorbeeld alleen via telefonisch contact inzicht in je bankzaken kunt hebben. Hoewel digitale klantenservice in veel sectoren de standaard is, zijn er in de zorgbranche nog stappen te maken om écht tot aankoop over te gaan. Wat kunnen wij van sectoren leren waar de digitale conversie wel een stuk verder is? Jorrit Ebben van Academy Het Dorp verkent dat in deze sessie. Hij interviewt niemand minder dan Sam Hendrix, Customer Service van Ahold Delhaize, en Mark Schröder, Commercial Director van New10, de online kredietverstrekker van ABN AMRO. Hoe is het Albert Heijn gelukt om technologie en software tot drivers voor een optimale klantbeleving te maken? En hoe is New10 erin geslaagd om de doorgaans zeer complexe bankgerelateerde processen te transformeren naar een snelle, servicegerichte en efficiënte digitale bank voor bedrijfsfinanciering? De belangrijke leerpunten bij deze innovatieprocessen passeren de revue.

Jorrit Ebben

Jorrit Ebben

Academy Het Dorp

Jorrit Ebben is co-founder en Chief Strategy & Innovation Officer bij Academy Het Dorp. Als ‘innovation alchemist’ richt hij zich op innovatie in de gezondheidszorg. 

Oorspronkelijk opgeleid als apotheker, heeft Jorrit daarna de opleiding Bedrijfskunde aan Nyenrode Business Universiteit gevolgd. Vervolgens heeft hij tien jaar ervaring in de farmaceutische industrie opgedaan, onder andere op het gebied van klinisch onderzoek en sales & marketing. Al in 2011 ontwikkelde Jorrit samen met patiënten en zorgprofessionals een app om mensen met epilepsie in staat te stellen om zelf meer regie te hebben. In 2013 besloot hij de switch naar technologie en innovatie in de langdurige zorg te maken.