Performance

The human side of tech: peek into the future!

10:00 30 minutes presentation Grote zaal
Monte Königs Whetston

Digitalisering gaat sneller dan ooit : IoT, automatisering, AI, VR/AR, digitale assistenten en ga zo maar door. Maar hoe zullen mensen en de maatschappij hierop reageren? Trendwatcher Monte Königs laat tijdens deze keynote zien dat veel nieuwe innovaties opkomen voordat mensen er eigenlijk klaar voor zijn. Hoe kunnen we nieuwe technologie in advertising omarmen? Als mens en als marketeer? Hoe kunnen we in advertising de perfecte (digitale) balans vinden tussen mens en machine?

Monte Königs

Monte Königs

Whetston

Monte Königs (1990) is een expert op het gebied van toekomstig gedrag en maatschappelijke verandering. Hij werkt als spreker en trainer bij Whetston / strategic foresight. Monte specialiseert zich in de domeinen vertrouwen, besluitvorming en nieuwe vormen van ethiek. Zijn presentaties en workshops duiken diep in hoe deze domeinen zich in de (nabije) toekomst zullen ontwikkelen en welke praktische gevolgen dit heeft voor bedrijfsstrategieën. Naast spreker is Monte trainer en coach. 

Monte is socioloog met een onderzoeksmaster in Urban Studies. Hij heeft gewerkt voor Motivaction International en lpsos Market Research. In 2017 was hij genomineerd voor de Young Talent van het Jaar door de MOA.