Recruitment

Een futureproof merk voor klerken, kano’s en aktes

11:40 30 minutes Zaal 1
Ronald van Schaik Kaliber Interactive

Misschien is het je eerste keer dat je na Corona weer een inspirerend congres bezoekt. 

Of je dan zin hebt om naar een sessie over het notariaat te luisteren?

En óf je dan zin hebt om naar een sessie over het notariaat te luisteren! 

Want als je interesse hebt in een case waar ècht de tanden in gezet moet worden; dit is-em. 

Ga maar even bij jezelf na. Toen je zojuist het woord “notariaat” las, schoten er vast gedachten als “stoffig”, “duur”, “statig” en “ingewikkeld” bij je binnen. Dat is precies waarom dit zo’n interessant Employer Branding vraagstuk is. En wel juist omdat Employer Branding niet het antwoord is.

Ronald neemt je mee in de radicale aanpak om vanuit de identiteit van het notariaat de organisatie èn het merk van de notaris T-shaped te maken. Niet zonder slag of stoot, wel met een toekomstbestendig resultaat.

Ronald van Schaik

Ronald van Schaik

Kaliber Interactive

Ronald is gezegend met een gezonde dosis ontdekkingsdrift maar heeft net te weinig talent om ècht virtuoos te zijn. Dus heeft hij 45 slimmerds om zich heen verzameld in zijn bureau Kaliber.

Omdat werk het belangrijkste ‘product’ denkbaar is hebben ze een voorliefde voor Employer Branding. Met de ontdekkingsdrift van de 7-jarige Tommy maken ze de werkgeversmerken van onder andere Alliander, bol.com, Jumbo, KLM, Rabobank en VodafoneZiggo woestaantrekkelijk.

Gelijktijdige sessies