Guerillamarketing voor recruiters
Moeilijk hè, die vacatures invullen in deze tijden? Enter: Maarten Boer. Uw specialist in on high speed creatieve ideeën bedenken. Als oprichter en creatief directeur van communicatiebureau Buutvrij for life zette hij in opdracht voor o.a. IKEA, Tony’s Chocolonely, Artsen zonder Grenzen en Auping mensen op het verkeerde been, verraste ze en zette ze aan tot actie.
En wat is daar ‘guerilla’ aan? Nou, het zijn vooral heel sterke ideeën en zelfs in een simpele uitvoering (maar uitgebreid mag natuurlijk ook) zetten ze de wereld al op zijn kop.
We bieden je de kans zijn magic te laten doen over JOUW recruitment uitdaging: veel vacatures in korte tijd? Laag budget, hoge eisen? Een hardnekkige vacature waar maar niet de juiste kandidaat zich voor meldt? Wil je meer diversiteit in de sollicitaties? U zegt het maar.
Maarten gaat, samen met de zaal, er met zijn creatieve brein mee aan de slag. Ondertussen leert de héle zaal hoe je zelf zo’n creatieve brainstorm houdt, wat do’s en don’ts zijn, krijg je een inkijkje in het hoofd van Maarten en zijn de ideeën die worden gedeeld natuurlijk inspirerend voor je eigen case.
Na drie kwartier is er voor maximaal drie van jullie uitdagingen een geniale communicatie-oplossing. Hoef je die alleen nog maar uit te voeren.