Recruitment

In 4 stappen naar een succesvolle employer branding aanpak

12:15 30 minutes Zaal 6
Tim Meuleman C2BFlorien Harmsma Netprofiler

Tim en Florien laten op geheel eigen wijze zien hoe merken tot succesvolle employer branding komen. Door het juiste samenspel van creativiteit en data, komen onderwerpen zoals de employee value proposition, variërende jaarplannen, creatieve concepten, mediaplannen en data-gedreven executie langs. 

Florien en Tim nemen je mee achter de schermen van inspirerende award winning cases, waaronder NY Pizza en FlowTraders. Een must-see als je jouw employer branding naar het volgende niveau wilt trekken. 

Tim Meuleman

Tim Meuleman

C2B

Tim Meuleman (1986) is eigenaar van creative contentbureau C2B. Vanuit hun 8-verdiepingen-tellende kerktoren in Amsterdam maakt het C2B-team dagelijks content worth sharing. Klanten zijn o.a. New York Pizza, Rijksmuseum, Pensioenfonds Zorg en Welzijn, Kanzi, Zuivelhoeve, Gemeente Den Bosch en Casillero del Diablo.

Employer branding & recruitment content is hierbinnen een hard groeiende pijler. Zo is C2B o.a. het huidige employer branding bureau voor New York Pizza, waarmee een daling aan sollicitanten is omgebogen tot een harde stijging. Ook is eerder de LinkedIn Talent Acquisition Award gewonnen voor de employer branding content van FlowTraders. 

Florien Harmsma

Florien Harmsma

Netprofiler

Florien Harmsma is senior online marketing consultant bij digital marketing agency Netprofiler en specialist op het gebied van concepting, online mediaplanning en full funnel performance marketing. Zij helpt al vele jaren diverse opdrachtgevers uit de B2B en B2C sector bij het bedenken en uitvoeren van digitale campagnes op display en social platformen. 

Netprofiler is al 10 jaar één van de top digital marketing agencies in de Emerce100. Voor diverse opdrachtgevers waaronder NY Pizza werkt Netprofiler samen met C2B. Netprofiler helpt bedrijven met online groei door slim gebruik te maken van ons zelf ontwikkelde 6 Driver Model dat bestaat uit de drivers demand generation, acquisitie, conversie, gemiddelde orderwaarde, retentie en vitaliteit. Samen en afzonderlijk dragen de drivers bij aan kwalitatieve groei. Netprofiler werkt voor klanten zoals NY Pizza, Intratuin, Santander, Harman/Kardon, Rituals, TennisDirect, Samsung, Futurumshop en Bakker Bart.  

Gelijktijdige sessies