Recruitment

The Naked Truth is beautiful, so let’s be brutally honest about it

10:40 30 minutes presentation Rode zaal
Ronald van Schaik KaliberBjorn Luijters NN Group

Grijze mannen, grijze pakken, grijze banen. Dat is het algemene imago van een financiële dienstverlener. Dat de identiteit van NN verrassend veelzijdiger is, vraagt om een sterk Employer Brand.

In deze sessie vertellen Bjorn en Ronald hoe ze met hun teams de ziel van NN blootlegden, een authentiek en duurzaam EVP ontwikkelden (een die niet in het powerpointarchief belandt) en daarmee het Employer Brand en de ruggengraat voor campagnes vormen.

Ronald van Schaik

Ronald van Schaik

Kaliber

Ronald is oprichter van Kaliber Interactive, innovatief bureau voor intensieve interactie tussen mensen en merken.

Met Magic & Wisdom en de Ontdekkingsdrift van de 7-jarige Tommy ontwikkelen ze innovatieve, strategieën, concepten, campagnes en platformen voor web, mobiel en fysieke omgevingen. Ontdekkingen uit hun Inventorslab zetten ze met realiteitszin in voor merken. “Making sense for future-proof brands” noemen ze dat.

Bjorn Luijters

Bjorn Luijters

NN Group

Bjorn is an Global Talent Attraction & Employer Brand Manager with an proven track record in corporate hiring, commercial staffing, executive search and international employer brand development. He has worked abroad, in various industries, companies, departments and teams and makes talent ‘click’ along their digital journeys. He speaks passioned about connecting people, growing brands, creating excitement and driving conversion without losing sight over the bigger picture and the candidate experience.

Gelijktijdige sessies